Η νέα γενιά μοτέρ της Honda, λοιπόν, με το όνομα eSP έχει κύριο χαρακτηριστικό τις άριστες περιβαλλοντικές επιδόσεις και τη μέγιστη οικονομία καυσίμου, χαρακτηριστικά που θα επιτυγχάνονται με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας και συστημάτων, όπως το ACG.
Πριν προχωρήσουμε στην αναφορά των διαφορών ενός eSP κινητήρα με έναν απλό, ας δούμε τι ακριβώς είναι αυτό το ACG. To εν λόγω σύστημα επιφορτίζεται το ρόλο της μίζας και της γεννήτριας, παράγοντας ρεύμα για το μπουζί και την φόρτιση της μπαταρίας. Έχει λιγότερες τριβές από τα κλασικά alternator, με αποτέλεσμα τη μικρότερη κατανάλωση, ενώ οι compact διαστάσεις του, μειώνουν συνολικά τον όγκο και το βάρος του κινητήρα. Χάρη σε αυτό, οι επεμβάσεις που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί της Honda στον κινητήρα eSP ήταν δυνατές.
Ποιες, όμως, είναι οι διαφορές του eSP κινητήρα που του επιτρέπουν τόσο οικονομική κατανάλωση; Είναι οι εξής:
•Ο θάλαμος καύσης είναι πιο αποδοτικός καθώς διαθέτει βελτιωμένη εισαγωγή που βοηθά στην καλύτερη καύση του μίγματος, αλλά και χιτώνιο που απάγει ταχύτερα τη θερμότητα.
•Το προφίλ του εκκεντροφόρου είναι ανασχεδιασμένο, ενώ νέα είναι τα ελατήρια των βαλβίδων.
•Ο κύλινδρος δε βρίσκεται σε ευθεία γραμμή με τον άξονα του στροφάλου, με αποτέλεσμα να μειώνεται η τριβή ανάμεσα στο πιστόνι και τον κύλινδρο, ενώ το πιστόνι είναι ελαφρύτερο.
•Για τη μείωση των τριβών υπάρχουν βελονοειδή ρουλεμάν στα κοκοράκια των βαλβίδων. Για τον ίδιο σκοπό, στην περίπτωση του PCX, τα ρουλεμάν στη μετάδοση έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτό και μειώνουν τις τριβές στη συγκεκριμένη περιοχή κατά 20%.
•Το σύστημα ψύξης είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα, με τις ψήκτρες του ψυγείου να είναι 1,5 φορές πιο αποδοτικές στην απαγωγή θερμότητας.
•Μικρότερο και ελαφρύτερο είναι και το βεντιλατέρ, το οποίο μειώνει τις τριβές.
•Η φτερωτή είναι πιο ήσυχη, ψύχει καλύτερα τη μετάδοση και μειώνει παράλληλα την ανεπιθύμητη περιδίνηση του αέρα που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια ισχύος.
•Η ισχύς στον πίσω τροχό φτάνει μέσω τριών ελικοειδών γραναζιών τα οποία λιπαίνονται πιο αποδοτικά μειώνοντας έτσι τις τριβές ακόμη περισσότερο.
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
ESF E-Ride Cooper & Carrier: Τα γνωρίσαμε από κοντά στην έκθεση (+Βίντεο)
Το 2026 θα έρθει μάλλον το ηλεκτρικό Adventure της Royal Enfield
Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;
Τα 4 πιο δύνατά 350άρια Scooter, κάτω από 6.000 ευρώ
Test FSD FS-700: Με βάρος μόλις 1.110 γραμμάρια
Sym ADX 125: Adventure Scooter με δίπλωμα αυτοκινήτου
H ΚΤΜ ξεκινά συνεργασία με την κατασκευάστρια ηλεκτρικών Zeeho
Suzuki Scooter: Οι μικροί ήρωες των 125κ.εκ
61% άνοδος στην αγορά μοτοσυκλετών τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr