H Piaggio Hellas, θυγατρική της Piaggio & C. SpA, ιδρύθηκε το Φεβρουάριο του 1993 και διατηρεί γραφεία στην Αθήνα και αποθήκες διακίνησης στην Μάνδρα Αττικής. Με την είσοδό της στην ελληνική αγορά - καταρχήν με τα εμπορικά σήματα Piaggio, Vespa και Gilera και έπειτα με τα Derbi, Aprilia και Moto Guzzi - η Piaggio Hellas παρουσίασε νέες προτάσεις μετακίνησης εντός και εκτός πόλης.
Κατά τη διάρκεια των δύο αυτών δεκαετιών η Piaggio Hellas προσπαθεί να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς και για το λόγο αυτό στηρίζει την εμπορική της δραστηριότητα σε τρεις βασικούς άξονες: πλούσια γκάμα, εξυπηρέτηση, επικοινωνία. Δεν περιορίστηκε όμως στο να παράγει εμπορικές επιτυχίες, αλλά έθεσε βασικούς στόχους την υιοθέτηση φιλικότερων προς το περιβάλλον τεχνολογιών και τη δημιουργία και διατήρηση ενός δικτύου ευχαριστημένων συνεργατών και πιστών πελατών.
Με δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη την Ελλάδα και κεντρικό κορμό τα αποκλειστικά, κάθετα σημεία πώλησης, η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών πριν και μετά την πώληση. Η εικόνα των σημείων πώλησης αναμορφώνεται ενώ αναβαθμίζεται και η τεχνική εξυπηρέτηση, με την υιοθέτηση αυστηρών τεχνικών προδιαγραφών και την εισαγωγή συστήματος online επικοινωνίας. Παράλληλα, προσφέρονται προνόμια στον τελικό αγοραστή, όπως τα ευέλικτα προγράμματα χρηματοδότησης, η δυνατότητα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης και η δωρεάν οδική βοήθεια για τα μοντέλα πάνω από 600 κυβικά.
Μέσα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών, η Piaggio Hellas οραματίζεται ένα ακόμα πιο δυναμικό μέλλον και δεσμεύεται να παραμείνει σταθερά προσανατολισμένη στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών και την υποστήριξη των συνεργατών της.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr