net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Aprilia Scarabeo 200 i.e.

Η χαρτογράφηση του κινητήρα αλλάζει εύκολα από το διακόπτη στο δεξί μέρος του τιμονιού, ακόμη και εν κινήσει.

Αλλάζοντας από το ένα mode στο άλλο, οι επιδόσεις μένουν ουσιαστικά ανεπηρέαστες, η κατανάλωση, όμως, επηρεάζεται σημαντικά.

Η σέλα είναι φαρδιά και σχετικά ψηλή, αλλά στενεύει στο μπροστινό μέρος, ώστε να μπορείτε να πατάτε με ασφάλεια στην άσφαλτο.

Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα jet κράνος.

Aprilia Scarabeo 200 i.e.

Τιμή: 2.830 ευρώ

Κατανάλωση: 3,5 / 4,2 λίτρα/100 χλμ.

Ηot spot: Μοναδική αισθητική

Το Scarabeo 200 i.e. της Aprilia είναι οικονομικό σε κατανάλωση, στα πλαίσια της κατηγορίας του. Όταν, όμως, αναλαμβάνει η χαρτογράφηση Eco, τότε το ιταλικό scooter βρίσκεται ανάμεσα στα οικονομικότερα! Αποτελεί, εξάλλου, το μοναδικό scooter που διαθέτει επιλογή μεταξύ δύο χαρτογραφήσεων στον κινητήρα του. Με έναν διακόπτη, ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε δύο χαρτογραφήσεις: την sport, η οποία διατηρεί αναλλοίωτο το νεύρο του κινητήρα και την eco, η οποία, «στρογγυλεύοντας» σε σχεδόν ανεπαίσθητο βαθμό τις αποκρίσεις του μοτέρ στο γκάζι και την εν γένει λειτουργία του, καταφέρνει να μειώσει σημαντικά την κατανάλωση σε βενζίνη. Το πρώτο πράγμα που θα κάνει εντύπωση πάνω στη σέλα του είναι η ομοιογένεια του scooter. Αν και σου ξεκαθαρίζει από την αρχή ότι, δεν είναι διατεθειμένο να κινηθεί σε sport ρυθμούς, το Scarabeo θα εντυπωσιάσει με αυτή του την ομοιογένεια, αλλά και την ηρεμία πνεύματος που χαρίζει. Αν, λοιπόν, δεν το πιέσεις εκτός των ορίων του, θα σε αποζημιώσει όπως αυτό ξέρει καλύτερα: με άνεση και καλή προστασία από τον αέρα, ευελιξία και φιλική συμπεριφορά που κατορθώνει να σε βγάλει ασπροπρόσωπο μες στην πόλη και λίγο έξω από αυτή.

Στην τελευταία περίπτωση, μάλιστα, θα εκτιμήσεις τα ικανοποιητικά για την κατηγορία επίπεδα σταθερότητας. Η ασφάλεια στις μεγάλες ταχύτητες ενισχύεται και από τα καλά του φρένα, τα οποία δε θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στην επιβράδυνση του scooter, ακόμη κι όταν στο κοντέρ του βρίσκονται τριψήφιες ενδείξεις. Σε αυτόν τον τομέα, θα συνεισφέρουν σημαντικά και τα πολύ καλά ελαστικά της Michelin, τα City Grip.

Η άνεση πάνω στη σέλα του, τέλος, είναι δεδομένη. Αν και ψηλή και σχετικά φαρδιά (επομένως και άνετη), η σέλα γίνεται στενότερη στο μπροστινό μέρος, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να πατούν με σιγουριά στην άσφαλτο αναβάτες κάθε αναστήματος.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ