ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
  • ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
  • ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
  • ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
  • ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
  • ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
  • ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
  • ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
  • ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
  • ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
  • ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
  • ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR

ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR

Σε 2 εκδόσεις, με ακτινωτούς η αλουμινένιους τροχούς
Πάτωμα με τούνελ και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας με 14,7 ίππους
14 και 13 ιντσών τροχοί, ABS και Traction Control

Σε 2 εκδόσεις, με ακτινωτούς η αλουμινένιους τροχούς

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία άνθιση της adventure κατηγορίας στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Η συνεχώς αυξανόμενη απήχησή της μάλιστα οδήγησε στην γέννηση μίας νέας κατηγορίας, αυτής που "παντρεύει" τα scooter με τις adventure μοτοσυκλέτες. Η QJMOTOR φέρνει την δική της πρόταση στα adventure scooters 125cc με το νέο ATR 125. Αυτό θα έρχεται μάλιστα σε 2 εκδόσεις: μία με τροχούς αλουμινίου και μία με ακτινωτούς τροχούς αλλά και κεντρική βαλίτσα στον στάνταρ εξοπλισμό για λίγα χρήματα παραπάνω.

Πάτωμα με τούνελ και ρυθμιζόμενη ζελατίνα

Το ATR 125 είναι ένα scooter με κομψό σχεδιασμό και γραμμές που ακολουθούν φιλοσοφία μοτοσυκλέτας, με τον διπλό προβολέα εμπρός, τον μικρό αλλά ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα και το μικρό ρύγχος που θυμίζει ξεκάθαρα adventure μοτοσυκλέτα. Παράλληλα το ατσάλινο πλαίσιό του, έχει σχεδιαστεί με στόχο να παρέχει την αίσθηση οδήγησης μοτοσυκλέτας, προσφέροντας την κατάλληλη ακαμψία κατά την πέδηση, με τις ενώσεις που διαθέτει κάτω από το πάτωμα. Το ψηλό τούνελ ανάμεσα από τα πόδια του αναβάτη μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα βαθμό, με παρόμοιο τρόπο που χρησιμοποιείται το ρεζερβουάρ στις μοτοσυκλέτες όταν ο αναβάτης το σφίγγει με τα πόδια του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας με 14,7 ίππους

Ο κινητήρας του είναι αρκετά ισχυρός για την Α1 κατηγορία. Είναι ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο, με μέγιστη απόδοση 14,7 ίππων στις 8.750 σαλ και ροπή 11,7 Nm στις 8.250 σαλ. Η μετάδοση είναι φυσικά CVT και το scooter διαθέτει τρεις αποθηκευτικούς χώρους. Ο ένας βρίσκεται κάτω από την σέλα και η αλήθεια είναι ότι δεν παρέχει πολύ χώρο, αλλά θα μπορεί σίγουρα να τοποθετήσει ο αναβάτης μία τσάντα ή τα αδιάβροχά του και άλλα μικροπράγματα, ενώ χωράει και ένα κράνος τύπου Jet. Στην ποδιά, υπάρχουν άλλοι δύο αποθηκευτικοί χώροι με δύο θύρες φόρτισης, μία USB και μία USB-C.

14 και 13 ιντσών τροχοί, ABS και Traction Control

Η κατασκευή του scooter αποτελείται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω με τον κινητήρα και την μετάδοση να είναι αναρτώμενα, ενώ οι τροχοί του είναι διαμέτρου 14 ιντσών εμπρός και 13 ιντσών πίσω, με ελαστικά 110/80 και 130/80 αντίστοιχα. Στο σύστημα πέδησης υπάρχουν δισκόφρενα με μονάδα ABS ενώ το ATR 125 εξοπλίζεται και με Traction Control το οποίο μάλιστα ρυθμίζεται σε 2 επίπεδα, στοιχείο πολύ ξεχωριστό για ένα scooter στα 125cc. Έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει άνετες αστικές μετακινήσεις και το μεταξόνιό του είναι στα 1.325 χλστ, ώστε να παρέχεται και επαρκής σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες. Η σέλα βρίσκεται στα 770 χλστ από το έδαφος και το πλάτος του είναι στα 755 χλστ μόλις, κάνοντας την διήθηση απλή υπόθεση. Το βάρος του, είναι στα 125 κιλά και συμβαδίζει με τα στάνταρ της κατηγορίας. Οι δύο εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες σε τρεις χρωματισμούς η καθεμία, ενώ δεν γνωρίζουμε ακόμα εάν το μοντέλο θα εισαχθεί στην Ελλάδα, αν και όπως φαίνεται από την κίνηση της αγοράς είναι πολύ πιθανό.