Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
  • Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
  • Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
  • Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
  • Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
  • Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
  • Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
  • Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
  • Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X
  • Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X

Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το Voge DS900X

Βρεθήκαμε στην Κίνα σε ένα ταξίδι το όποιο οργάνωσε με πολύ μεγάλη επιτυχία η ελληνική αντιπροσωπεία ΜΟΤΟTREND, για να οδηγήσουμε την νέα Voge DS900X. Παράλληλα είχαμε την δυνατότητα να εξερευνήσουμε και το εργοστάσιο της Voge και τις γραμμές παραγωγής, που μας εντυπωσίασαν με τον τρόπο λειτουργίας και την οργάνωση τους.

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Πρώτη επαφή με το Voge DS900Χ

Από τις αρχές του 2020, η Voge Motorcycles ξεκίνησε την παρουσία της στην Ελληνική αγορά και έδειξε με το καλημέρα ότι ήρθε για να πρωταγωνιστεί. Με μια πλήρη γκάμα μοντέλων στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες, κατάφερε να προσφέρει μια αρκετά ικανοποιητική σχέση αξίας-τιμής. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, η Voge όχι απλά ενίσχυσε την παρουσία της, αλλά κατάφερε να κερδίσει την πρωτιά στις πωλήσεις μοτοσυκλετών στην χώρα μας, στην κατηγορία 250-350 κυβικών. Παράλληλα, τα 500άρια της, τάραξαν συθέμελα την κατηγορία, χάρη στην ανταγωνιστική τιμή τον πλούσιο εξοπλισμό τους αλλά και την επιτυχημένη σχεδίαση προϊόντος, που εξασφάλισε την επιθυμητή διείσδυση στην κατηγορία, με αποκορύφωμα μια ακόμα πρωτιά στις ταξινομήσεις μοτοσυκλετών με το DS525X στα τέλη του 2023. Η Ασιατική εταιρεία έχει δώσει τα διαπιστευτήρια της και σε θέμα αξιοπιστίας, καθώς αρκετές μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους έχουν φορτωθεί χιλιόμετρα χωρίς να έχουν εμφανίσει το παραμικρό πρόβλημα. Αν κάτι έλειπε μέχρι τώρα, είναι ένα μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας και κυβισμού .Η Voge λοιπόν «μεγαλώνει» και πλαισιώνει τη γκάμα της με το DS900X, το οποίο σηματοδοτεί την ανάπτυξη της εταιρείας και την είσοδο της στα μεγάλα Adventure.

Έχοντας περιορισμένο χρόνο στη διάθεση μας στην ιδιόκτητη πίστα δοκιμών της Voge και εν αναμονή της άφιξης του μοντέλου στην Ελλάδα για αναλυτικότερη δοκιμή, η πρώτη επαφή με το DS900X φέρνει αρκετά αισιόδοξα συμπεράσματα στο προσκήνιο. Αυτό που σου κάνει εντύπωση από τα πρώτα κιόλας μέτρα, είναι η ελαφριά αίσθηση της κατασκευής και η ευκολία με την οποία αλλάζει κατεύθυνση το DS900X. Σημαντικό ρόλο ευχρηστίας παίζει και η εργονομία της θέσης οδήγησης που τοποθετεί τον αναβάτη ψηλά και κοντά στο τιμόνι, με τις μεγάλες εσοχές του 20λιτρου ρεζερβουάρ να αφήνουν χώρο για μετακίνηση των ποδιών -ιδανική συνθήκη ακόμα και στα εκτός δρόμου σενάρια.

Το πλαίσιο είναι στιβαρό και θαρρείς ότι μπορεί να αντέξει ακόμα και διπλάσια ιπποδύναμη, ενώ οι αναρτήσεις μεταφέρουν την απαιτούμενη πληροφόρηση χωρίς να γίνονται φορτικές. Το ανεστραμμένο πιρούνι της Kayaba διαβάζει σωστά το δρόμο ενώ συνεργάζεται άψογα με τον 21 ιντσών τροχό, όταν η άσφαλτος τελειώνει. Ακτινωτοί τροχοί, προστατευτικές χούφτες και ποδιά κινητήρα, πλαϊνά κάγκελα, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και μεγάλη απόσταση από το έδαφος, στοιχειοθετούν ένα ώριμο on-off σύνολο έτοιμο να ανταποκριθεί στις χωμάτινες περιπέτειες που θα κληθεί να αντιμετωπίσει.  Μήλον της έριδος ο δικύλινδρος κινητήρας των 895κ.εκ., ο οποίος είναι καρπός συνεργασίας με την BMW και είναι ο ίδιος που κατασκευάζει η Voge για τα F 900R και F 900XR των Γερμανών. Η απόδοση των 95,2 ίππων συνοδεύεται από ραφιναρισμένη λειτουργία και αρέσκεται στο υψηλό στροφάρισμα, ενώ η μέγιστη ροπή των 9,7 kg-m κρατάει απασχολημένο το πίσω ελαστικό στις έντονες επιταχύνσεις.

Πέρα από το γεγονός ότι αποτελεί τον δυνατότερο κινητήρα που έχει κατασκευάσει η Voge, πρόκειται και για τον πρώτο που υιοθετεί τη λύση του ηλεκτρόγκαζου (Ride-by-Wire), κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φορά έχουμε σε μοτοσυκλέτα της Voge riding modes. Συγκεκριμένα, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 χαρτογραφήσεις Sport, Enduro, Street και Rain  προσαρμόζοντας ανάλογα την απόκριση του γκαζιού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο κινητήρας συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης για καλύτερη διαχείριση της ροπής στα απότομα κατεβάσματα, ενώ το quickshifter διπλής κατεύθυνσης προσθέτει πιο σπορ αίσθηση κατά την οδήγηση και ταυτόχρονα αφαιρεί δευτερόλεπτα στις αλλαγές ταχυτήτων. Το DS900X «πατάει» με αυτοπεποίθηση σε κάθε τερέν, έχει όσο γκάζι χρειάζεσαι για να κινηθείς γρήγορα παντού και πάντα -με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα να παρεμβαίνουν αν το παρακάνεις- ενώ Kayaba αναρτήσεις και Brembo φρένα υπογράφουν με φαρδιά γράμματα στην πολύ καλή οδική συμπεριφορά του DS.

¶λλος ένας τομέας που η Voge κάνει ένα βήμα παραπάνω με το DS900X είναι στο κομμάτι του στάνταρ εξοπλισμού. Ένα πεδίο μέσω του οποίου πολλοί κατασκευαστές προσπαθούν να ξεχωρίσουν τα τελευταία χρόνια, όμως η Voge δείχνει το δρόμο… Cruise Control, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, ρυθμιζόμενες μανέτες, αισθητήρας υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, θύρα USB και πρίζα παροχής ρεύματος, Keyless σύστημα εκκίνησης και TFT οθόνη 7" με συνδεσιμότητα Bluetooth και δυνατότητα πλοήγησης είναι μερικά μόνο από τα "καλούδια" που έχει το DS900X στον στάνταρ εξοπλισμό. Διαθέτει επίσης θερμαινόμενη σέλα, θερμαινόμενα γκριπκεντρικό σταντ, σχάραFull LED φωτισμό και προβολάκια ομίχλης με cornering λειτουργία, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και Dash Cam

Το DS900X μας εξέπληξε στον τομέα της ποιότητας -μας είχε ήδη έξαλλου προϊδεάσει με το DS525X του οποίου η ποιότητα είναι σε υψηλά επίπεδα- τα πλαστικά και η συναρμογή τους στο DS900X χαρίζουν μια premium και ποιοτική αίσθηση στο μοντέλο, ενώ ο μαύρος χρωματισμός που είχαμε στη διάθεση μας αφορά έκδοση του 2025.

Συμπέρασμα

Η Voge δεν κάνει απλά το επόμενο βήμα, αλλά οριοθετεί τον ανταγωνισμό, καθώς με τέτοια τιμή και τόσο πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, ίσως προκαλέσει τιμολογιακές προσαρμογές στην κατηγορία της ώστε την κοντράρουν στα ίσια. Αυτό που λείπει από αυτόν που θέλει να προπαραγγείλει την Voge και να γλυτώσει 500 ευρώ, είναι η πληροφορία για το πόσο ποιοτική μοτοσυκλέτα είναι και η απάντηση είναι πάνω από το μέσο όρο. Όσο για τον κινητήρα, που πρόκειται για έναν από τους πιο δυνατούς στην κατηγορία, και αυτόν τον ξέρουμε, τον έχουμε οδηγήσει και ξέρουμε τις δυνατότητες του από το BMW F900XR, με πολύ καλή και δοκιμασμένη λειτουργία. Τα υπόλοιπα σύντομα επί ελληνικού εδάφους..

Ευχαριστούμε την ελληνική αντιπροσωπεία ΜΟΤΟTREND για την πρόσκληση την φιλοξενία και την άρτια οργάνωση του ιδιαίτερου αυτού ταξιδιού.