Μια μοτοσικλέτα εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, που της προσδίδει χαρακτηριστικά χαμαιλέοντα. Προσαρμόσιμη σε κάθε τερέν και με απίστευτη παραμετροποίηση, είναι ικανή να ανταποκριθεί άριστα στις απαιτήσεις που έχουν διαμορφωθεί στην κατηγορία των Mega On-Off. Αποτελεί ένα εξαιρετικό δίτροχο για τις δύσκολες και πολυποίκιλες συνθήκες του οδικού δικτύου της χώρα μας, ενώ θα τα καταφέρει πολύ καλά και στον τουρισμό εκτός συνόρων, με δύο άτομα και αποσκευές. H τιμή κτήσης είναι υψηλή αλλά δικαιολογείται σε μεγάλο βαθμό από τον εξοπλισμό που αγγίζει κορυφαία επίπεδα και την απόδοση, που είναι στο σύνολο της πολύ καλή. Το μόνο που ζητά το Multistrada Enduro ως αντάλλαγμα, είναι να αφήσεις τις προκαταλήψεις στου στην άκρη και να το οδηγήσεις: Θα δεις, trust me!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1198,4 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
106X67,9 |
Συμπίεση (:1) |
12,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
160/9.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
13,8/7.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
(λίτρα) |
30 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
257 |
Κατανάλωση (λίτρα / 100χλμ.) |
7,4 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
230 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμένο πιρούνι 48χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
200 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ |
Διαδρομή |
200 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/320, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/265, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-19" |
Ελαστικό Π |
170/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2200 |
Πλάτος (χλστ.) |
945 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1594 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
870 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Ε/Π |
Υ/Υ |
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Ηλεκτρικό για την πόλη ή όχι ακόμα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr