Στέκεται στην κορυφή των street μοτοσικλετών για δίπλωμα κατηγορίας Α2, από πλευράς κυβισμού, έχει πολύ καλές επιδόσεις για τη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ επιθυμεί να κλέψει και ένα μικρό μερίδιο και από τα αμέσως μεγαλύτερα και ισχυρότερα –αλλά όχι Α2- “650άρια”. Η τιμή του βέβαια, που βρίσκεται κοντά σε αυτά είναι από τους ελάχιστους λόγους που μπορεί να αποθαρρύνει έναν αναβάτη με “ανοιχτό” δίπλωμα στα χέρια του, από το να το κάνει δικό του.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
67x66,8 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
47/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
4,4/7.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
16,7 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
190 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
186 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
125 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
63 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /320, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 1Ε ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.080 |
Πλάτος (χλστ.) |
790 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.410 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
ουσιαστικα μηχανακι για να ατομο..
Απάντηση: Και όμως όχι, αγαπητέ φίλε/φίλη!