Επιτυχημένο κρίνεται το αποτέλεσμα της ανανέωσης του μεγάλου Versys. Η ιαπωνική adventure διατήρησε όλα τα δυνατά της σημεία, όπως είναι η άνεση και ο κινητήρας της και βελτιώθηκε σε κάποια που δεν παρουσίαζε και τόσο εμφανείς αδυναμίες. Έτσι έγινε μια ολοκληρωμένη πρόταση με κύριο στόχο την άνετη μετακίνηση κάτω από όλες τις συνθήκες. Προσθέστε σε αυτό και τη νέα και εντυπωσιακή-οικογενειακή σπορ εμφάνιση και έχετε μπροστά σας μια μοτοσικλέτα που δεν μπορείτε να αγνοήσετε.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ 16Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.043 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
77x56 |
Συμπίεση
(:1) |
10.3 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
118/9.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
10.4/7.700 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
6.3 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
245 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
239 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ., ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ/300, 4πίστονες δαγκάνες |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/250, μονοπίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό
Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.235 |
Πλάτος (χλστ.) |
900 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.520 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
845 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ |
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr