Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, V2, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.037 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
100x66 |
Συμπίεση
(:1) |
11.3 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
100/8.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
10.5/4.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
6.5 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
218 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
228 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Δύο δοκών, αλουμινίου |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 43χλστ. ΚΥΒ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
160 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
160 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ/310, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/260, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό
Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.285 |
Πλάτος (χλστ.) |
865 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.555 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
850 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
ΔΥ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ |
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr