Το PR4 συγκεντρώνει μια πλειάδα δυνατών σημείων, που το κάνουν εύκολα ένα από τα δυνατότερα εναλλακτικά χαρτιά απέναντι στα γνωστά κορυφαία ευρωπαικά και ιαπωνικά μοντέλα. Χαμηλή τιμή απόκτησης, ανάγκες συντήρησης πολιτικής μοτοσικλέτας (service κάθε 3.000 χλμ), οικονομία καυσίμου χωρίς αντίπαλο, αλλά και ποιοτικά, κορυφαία, επώνυμα εξαρτήματα, μοναδική εμφάνιση, και μεγάλες -πολύ μεγάλες- δυνατότητες στο χώμα. Στη σέλα του πέρασα μερικές πραγματικά μοναδικές off-road στιγμές, ενώ όσο το πίεζα, τόσο με εξέπλησσε, καθώς δεν σήκωσε πουθενά τα χέρια ψηλά, ήταν παντού ελεγχόμενο, εύκολο και ικανότατο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, A/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
233 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
69x62,5 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
20/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,83/7.000 |
Τροφοδοσία |
καρμπυρατέρ |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,3 |
Βάρος (κενό/γεμάτο, kg) |
105/115 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
105 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Υβριδικό περιμετρικό |
Αναρτήσεις Ε |
USD Marzocchi 40 χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή (χλστ.) |
260 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή |
300 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /300, 2Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /220, 1Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
90/90-21" |
Ελαστικό Π |
120/90-18" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.380 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
920 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr