Η θέση οδήγησης είναι βολική, ελαφρώς πιο σκυφτή από το προηγούμενο μοντέλο, πιο επιθετική, ενώ με ύψος 1.70 με βόλεψε. Οι ψηλότεροι θα βρουν πως τα γόνατα τους λυγίζουν πιο πολύ από τό ιδανικό, ενώ ίσως να χρειαστεί να αλλάξουν θέση στο τιμόνι που είναι αρκετά κοντά στον αναβάτη. Η σέλα είναι πραγματική φλούδα. Μέσα στην πόλη δεν θα ενοχλήσει, όμως όταν ο αναβάτης πλησιάζει τα 100 χιλιόμετρα συνεχούς παραμονής πάνω της, αρχίζει το πιάσιμο. Ο συνεπιβάτης διαθέτει ακόμη σκληρότερη σέλα από τον αναβάτη, ενώ δυσκολεύεται και να κρατηθεί. Για μέσα στην πόλη, και πάλι, αυτό δεν θα ενχολήσει ιδιαίτερα. Οι χυτοί καθρέπτες είναι μεν πολύ όμορφοι, αλλά διαθέτουν οπτικό μικρό πεδίο. Παρόλα αυτά ο αναβάτης δεν βλέπει ώμους σε αυτούς, παρά μόνο το δρόμο πίσω του. Τα όργανα αποτελούνται από μία μικρή, στενή ψηφιακή οθόνη, με ιδιαίτερο design. Το μικρό μέγεθος δυσκολεύει την ανάγνωση των ενδείξεων, ενώ το... διπλό στροφόμετρο είναι κάτι που πραγματικά δεν καταλαβαίνουμε το λόγο ύπαρξης του. Όσο ο αναβάτης ανοίγει το γκάζι, στο αριστερό άκρο της οθόνης, κάποιες μπάρες που ανεβαίνουν, δείχνουν τις στροφές, μέχρι ο κινητήρας να φτάσει τις 4.000σαλ.. Κατόπιν, το λόγο παίρνει το δεύτερο μέρος του στροφόμετρου, δηλαδή η οριζόντια μπάρα, που αποτελείται από φωτάκια, πάνω από την ψηφιακή οθόνη. Στα όργανα, πέρα από το κοντέρ, τις στροφές και τον ολικό χιλιομετρητή θα βρείτε δείκτη βενζίνης, ρολόι, 2 μερικούς χιλιομετρητές και 2 ενδείξεις κατανάλωσης, στιγμιαίας και μέσης. Σημειώστε πως και οι 2 δείκτες δείχνουν χιλιόμετρα ανά λίτρο, ενώ δεν υπάρχει ένδειξη lt/100χλμ. -ε αμάν πια, πάρτε κι εσείς ένα κομπιουτεράκι και κάντε τις πράξεις. Η ψηφιακή οθόνη έχει και μία ακόμη ένδειξη, που ανάβει όταν οδηγείτε οικονομικά. Η μεγαλύτερη έλλειψη στα όργανα είναι εκείνη του δείκτη ταχυτήτων κιβωτίου, και μέχρι να συνηθίσετε το νέο κοντό γρανάζωμα, θα ψάξετε αρκετές φορές για 7η ταχύτητα.
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr