Με το ΝΜΑΧ η Yamaha δημιούργησε τη δική της κορυφαία πρόταση στα “καθαρόαιμα” αστικά scooters. Εξαιρετική οικονομία από το δυνατό για τον κυβισμό μοτέρ, ευρύχωρη θέση οδήγησης, πολύ καλή συμπεριφορά εντός και εκτός των τειχών αλλά και μια άνετη θέση οδήγησης που θα εκτιμήσουν αναβάτες σχεδόν κάθε φυσιολογικού μεγέθους. Στα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε τους καλούς αποθηκευτικούς χώρους, την μοντέρνα σχεδίαση αλλά και την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε το πολύ καλό στάνταρ ABS που κάνει το NMAX το μοναδικό scooter με αυτό το πολύτιμο σύστημα ασφάλειας κάτω από τα 3.000 ευρώ. Αυτό είναι από μόνο του ικανό να βάλει την πρόταση της Yamaha στη κορυφή της λίστας σας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
125 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
12/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/7.250 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6,6 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
3,1 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
127 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
123 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /230, 2πίστονη δαγκάνα |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /230, 2πίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-13" |
Ελαστικό Π |
130/70-13" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.955 |
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.350 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
765 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
ESF E-Ride Cooper & Carrier: Τα γνωρίσαμε από κοντά στην έκθεση (+Βίντεο)
Το 2026 θα έρθει μάλλον το ηλεκτρικό Adventure της Royal Enfield
Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;
Τα 4 πιο δύνατά 350άρια Scooter, κάτω από 6.000 ευρώ
Test FSD FS-700: Με βάρος μόλις 1.110 γραμμάρια
Πώς λειτουργούν οι μοτοσυκλέτες που ισορροπούν μόνες τους;
Sym ADX 125: Adventure Scooter με δίπλωμα αυτοκινήτου
H ΚΤΜ ξεκινά συνεργασία με την κατασκευάστρια ηλεκτρικών Zeeho
Suzuki Scooter: Οι μικροί ήρωες των 125κ.εκ
61% άνοδος στην αγορά μοτοσυκλετών τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr