Το πλέον αειθαλές on-off μοντέλο της Suzuki συνεχίζει την παρουσία του στην Ευρωπαϊκή αγορά με μικρές αλλαγές που το φέρνουν στην εποχή του Euro 5.

Suzuki V-Strom 650

Το V-Strom είναι το πιο ολοκληρωμένο On-Off στην κατηγορία του και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει ένα εξαιρετικό all round μοντέλο, δεδομένων των συνθηκών στην χώρα μας. Είναι μια μοτοσυκλέτα που θα συντροφεύσει τον αναβάτη της στην πόλη καθημερινά, θα τον πάει ωραίες βόλτες απόδρασης τα ΣΚ και θα τον γυρίσει και όλο τον κόσμο αν το θελήσει. 

Το 650 υιοθετεί τις γραμμές του V-Strom 1000, με χαρακτηριστικότερο σημείο το προτεταμένο ρύγχος κάτω από τον προβολέα, ενώ υπάρχει σχεδιαστική ταύτιση σε όλα τα επί μέρους στοιχεία της μηχανής. Αψεγάδιαστη η ποιότητα κατασκευής συνολικά, με την βαφή, την συναρμογή αλλά και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να μην αφήνουν κανένα περιθώριο για παράπονα. Το V-Strom ήταν και εξακολουθεί να είναι από τις πλέον άνετες μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού, προσφέροντας χώρους και μεγάλα τμήματα σέλας με αρκετό αφρώδες τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη.
 
Πλέον, ο κινητήρας των 645 κυβικών εκατοστών συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5, με αλλαγές στους εκκεντροφόρους εισαγωγής και εξαγωγής –οι τελευταίοι όμοιοι με αυτούς του SV650. Τα χιτώνια των κυλίνδρων και τα πιστόνια έχουν ειδική αντιτριβική κατεργασία, ώστε να μειώνονται οι εσωτερικές τριβές με την κατανάλωση να δηλώνεται από την Suzuki, στα 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Η ισχύς και η ροπή του μοντέλου παραμένουν στα ίδια επίπεδα, παρά το Euro 5: 71 ίπποι και 6,3 kgm ροπής, στις 8.000 και 6.500 στροφές αντίστοιχα.
 
Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών αποτελεί ένα από τα δυνατά σημεία του V-Strom! Ελαφρύ και πολύ στιβαρό, αντέχει δύο επιβαίνοντες με full αποσκευές και είναι ικανό να αντεπεξέλθει σε όλες τις συνθήκες. Στις αναρτήσεις, το πιρούνι έχει διάμετρο 43 χλστ., και το αμορτισέρ ρυθμίζεται με εξωτερική στρόφιγγα ως προς την προφόρτιση, προσφέροντας και ρύθμιση  της απόσβεσης επαναφοράς. Στα φρένα, δύο δίσκοι διαμέτρου 310 χλστ. συνεργάζονται με διπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα αναλαμβάνει την πέδηση πίσω, ενώ το ABS να αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών.

Το μοντέλο εξοπλίζεται με traction control 2 επιπέδων, σύστημα Low RPM Assist και μίζα με αυτόματο ρελέ, σχάρα για αποσκευές και παροχή ρεύματος 12V δίπλα στον πίνακα οργάνων. Για το 2021, το μοντέλο αποκτά επίσης νέα γραφικά, ενώ η έκδοση XT παραμένει διαθέσιμη, με ακτινωτούς τροχούς.


Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

 
Suzuki V-Strom 650: 9.235 ευρώ
Suzuki V-Strom 650 XT: 9.695 ευρώ
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δείτε και τα 133 μοντέλα της Εκθεσης

Moto Traffic Αρναούτογλου: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA