Yamaha Tenere 700
H Yamaha έχει δώσει στο Tenere 700 μια πραγματική χωμάτινη όψη, έκδηλη σε κάθε σπιθαμή του μοντέλου. Με εμφανείς επιρροές από τα Rally, το μπροστινό μέρος ξεχωρίζει χάρη στους τέσσερις Led προβολείς, την ζελατίνα, αλλά και τις προστατευτικές χούφτες. Το στενό 16λιτρο ρεζερβουάρ, η μονοκόμματη σέλα, η αλουμινένια ποδιά, τα πίσω πλαστικά που θυμίζουν number plates και οι ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών τυλιγμένοι με ελαστικά μεικτής χρήσης Pirelli Scorpion Rally STR, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης για τον χαρακτήρα του μοντέλου.
Η επίπεδη σέλα βρίσκεται στα 875 χιλ από το έδαφος, χωρίς να εμποδίζει τα πόδια να πατήσουν κάτω λόγω του μικρού της πλάτους. Στον extra εξοπλισμό διατίθεται ψηλότερη σέλα με αρκετό αφρώδες για πιο χωμάτινη θέση οδήγησης, αλλά και μια χαμηλότερη για τα μικρότερα αναστήματα. Την ενημέρωση του αναβάτη αναλαμβάνει μια κάθετα τοποθετημένη LCD οθόνη με ευανάγνωστα ψηφία και ικανοποιητικές διαστάσεις, η οποία χωρίς να εντυπωσιάζει όπως μια TFT, παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Στο κάτω μέρος της βρίσκεται το κουμπί για την απενεργοποίηση του ABS, ακριβώς δίπλα της παροχή 12V, ενώ πάνω από αυτήν υπάρχει χώρος για τοποθέτηση smartphone ή συσκευών πλοήγησης,.
Ο δικύλινδρος εν σειρά CP2 689 κυβικών, αποδίδει 73 ίππους στις 9.000 σ.α.λ και ταιριάζει γάντι στο νέο Tenere, ειδικότερα μετά τις μικροαλλαγές που πραγματοποίησαν οι τεχνικοί της Yamaha. Συναντάμε λοιπόν νέο φιλτροκούτι (διαθέτει ψηλά την εισαγωγή αέρα επιτρέποντας είσοδο σε ποτάμια κλπ), αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετική τελική μετάδοση, νέα εξάτμιση αλλά και σύστημα ψύξης με μεγαλύτερο ψυγείο. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει καταφέρει να κερδίσει τις καρδιές των αναβατών MT-07 με την γραμμική λειτουργία, την ροπάτη απόδοση αλλά και την απλότητά του, κάτι που σημαίνει ότι και το Tenere 700 δεν διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι, χάρτες απόδοσης και traction control. Η χαμηλή κατανάλωση παραμένει, όπως και τα μεγάλα διαστήματα για την ρύθμιση των βαλβίδων που έρχονται κάθε 40.000 χλμ.
Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι, το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του, διαθέτει την απαραίτητη ακαμψία αλλά και χαμηλό βάρος 17,75 κιλών. Έτσι το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας με πλήρη υγρά δεν ξεπέρνα τα 204 κιλά, τα οποία μετά από πολλές δοκιμές κατανέμονται κατά 48% στο μπροστινό και κατά 52% στο πίσω μέρος. Χαμηλά στο μπροστινό τμήμα διαθέτει δύο κάθετες-αφαιρούμενες σωλήνες που έχουν σκοπό την προστασία του κινητήρα φιλοξενώντας την αλουμινένια ποδιά, ενώ το υποπλαίσιο είναι ατσάλινο με σκοπό να αντεπεξέρχεται σε αυξημένα φορτία.
Στις αναρτήσεις η λύση ήρθε από την KYB με ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και μονό αμορτισέρ (η προφόρτιση ρυθμίζεται εύκολα με το χέρι) που εδράζεται με μοχλικό στο αλουμινένιο ψαλίδι. Διαθέτουν μεγάλες διαδρομές (210χιλ μπροστά, 200χιλ πίσω) αλλά και τις απαραίτητες ρυθμίσεις που επιτρέπουν να φέρεις την μοτοσυκλέτα στα μέτρα σου ανάλογα τον τρόπο και το περιβάλλον που οδηγείς. Στα φρένα εξοπλίζεται με δύο δίσκους 280χιλ και δαγκάνες της Brembo στο μπροστινό μέρος, έναν δίσκο 245χιλ πίσω και ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης για τις χωμάτινες διαδρομές και όχι μόνο.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Moto Traffic Αρναούτογλου: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Καλη ενημερωση..