Εδώ και 2 χρόνια πλέον, είναι διαθέσιμο στην χώρα μας το Benelli BΝ302, το δικύλινδρο naked της εταιρείας που απευθύνεται και σε κατόχους Α2. Ωστόσο η Benelli επεκτείνει κι άλλο την γκάμα της και παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του BN302, προσθέτοντας απλά το γράμμα «S» στο τέλος. Και εγένετο BN302S!
Αρχικά, αλλάζει εντελώς το εμπρός φωτιστικό σώμα –το οποίο είχε δεχθεί και κριτική για το ότι δεν ήταν τόσο μοντέρνο σε εμφάνιση και είχε συμβατική λυχνία. Το νέο εμπρός φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED και είναι ριζικά ανανεωμένο σε εμφάνιση, που θυμίζει μάλιστα δημιουργίες Kiska! Με την κίνηση αυτή η Benelli προφανώς επιδιώκει να προσελκύσει ακόμα περισσότερους αναβάτες νεαρότερης ηλικίας στην ΒΝ302S.
Μια ακόμα αλλαγή της έκδοσης S έχει να κάνει με την τοποθέτηση νέου πίνακα οργάνων: Πιο συγκεκριμένα, το S φέρει μια οθόνη ενδείξεων TFT, που αντικαθιστά το όργανο με το αναλογικό στροφόμετρο και την LCD οθόνη σε συνδυασμό.
Φαίνεται πως δεν γίνονται άλλες αλλαγές σε τεχνικό υπόβαθρο και έτσι, το BN302S διατηρεί τον δικύλινδρο κινητήρα σε σειρά, με χωρητικότητα 300 κ.εκ. και διαστήματα ανάφλεξης 360 μοιρών. Υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος και με δυο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, αποδίδει μια ονομαστική ισχύ της τάξεως των 38 ίππων στις 10.000 σ.α.λ. και 2,6 kg-m ροπής στις 9.750. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός λειτουργεί πολύ καλά, με την απόκριση να είναι άμεση αλλά και ομαλή, ενώ ο ήχος του, είναι μακράν ο καλύτερος στην κατηγορία.
Εντυπωσιακό το BN302S στο πλαίσιο και στα περιφερειακά του. Το ατσάλινο χωροδικτύωμα πείθει ακόμα και… στατικά για την στιβαρότητα του, ενώ γεωμετρικά, είναι αρκετά γρήγορο, ως οφείλει φυσικά, με βάση την κατηγορία που ανήκει το BN302S. Το ψαλίδι εντυπωσιάζει και αυτό, καθώς και gull arm σχεδίαση έχει και αποτελεί την νοητή συνέχεια του πλαισίου, όντας κατασκευασμένο από παρόμοιους σωλήνες κυκλικής διατομής, κατάλληλα μορφοποιημένους.
Στην δεξιά πλευρά της μοτοσικλέτας δεσπόζει το μονό αμορτισέρ της πίσω ανάρτησης, που είναι έκκεντρα τοποθετημένο και στηρίζεται χωρίς μοχλικό στο ψαλίδι. Ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ εντύπωση προκαλεί η μικρή του διαδρομή, στα 46 χλστ. Στα της μπροστινής ανάρτησης τώρα, το BN302S εξοπλίζεται με ένα USD τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. ωφέλιμης διαδρομής 135 χλστ., ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο "wave" δίσκοι διαμέτρου 260 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες. Πίσω, συναντάμε μόνο, επίσης "wave" δίσκο, διαμέτρου 240 χλστ., που συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα. Αμφότερα τα φρένα ελέγχονται από σύστημα ABS.
Benelli BN302S: 4.750 ευρώ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Moto Traffic Αρναούτογλου: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Καλη ενημερωση..