Στην Έκθεση EICMA 2011 στο Μιλάνο ο Όμιλος Piaggio παρουσίασε το πρόγραμμα υπηρεσιών μετά την πώληση “Prime Service”. Θεωρώντας πως συνεργασία με τον πελάτη δεν ολοκληρώνεται με την πώληση ενός σκούτερ ή μιας μοτοσικλέτας, στην ουσία αρχίζει στο σημείο εκείνο να οικοδομεί μία σχέση εμπιστοσύνης.
Όλοι οι μηχανικοί έχουν περάσει από ειδική εκπαίδευση σχεδιασμένη να εξασφαλίσει τη μέγιστη αποδοτικότητα και ασφάλεια σε όλες τις εργασίες συντήρησης και επισκευής, ενώ προηγμένα διαγνωστικά εργαλεία εξασφαλίζουν ότι τηρούνται οι προδιαγραφές του κατασκευαστή. Ο πελάτης λαμβάνει αναλυτική προσφορά κόστους / εργασιών, πριν την εκτέλεση της εργασίας και ειδικά έγγραφα τα οποία πιστοποιούν και εγγυώνται την εργασία που εκτελέστηκε.
Η Piaggio σχεδίασε το πρόγραμμα Prime Service έτσι ώστε να διασφαλίζεται η ορθή διαχείριση των αποβλήτων, τα οποία συλλέγονται σύμφωνα με την περιβαλλοντική νομοθεσία. Μόνο ένα «μπράβο» μπορούμε να προσθέσουμε εμείς. Κάπως έτσι κερδίζεται ο σεβασμός.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα Prime Service λοιπόν η Piaggio προσφέρει τη στάνταρ εγγύηση δύο ετών για όλα τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη, συμπεριλαμβάνοντας και τα πλαστικά μέρη και η βαφή. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης αυτής με το πρόγραμμα 2+2, εξασφαλίζοντας υψηλότερη αξία μεταπώλησης για το όχημα. Ακόμα και αν δεν αποκτηθεί με την αγορά του οχήματος, μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσα σε 180 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.
Τα προνόμια συνεχίζονται με δύο χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, σε όλα τα μοντέλα του Ομίλου Piaggio πάνω από 600cc. Η οδική βοήθεια καλύπτει όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη.
Και τα ανταλλακτικά καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας για ένα έτος από την τοποθέτηση. Προϋπόθεση αποτελεί η τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Για την εργασία τοποθέτησης εγγυάται για ένα έτος το εκάστοτε Συνεργαζόμενο Σημείο Τεχνικής Υποστήριξης το οποίο πραγματοποίησε την επέμβαση στο όχημα.
Τέλος μια πολύ σημαντική βοήθεια για τον πελάτη είναι η πρόβλεψη για παροχή οχήματος αντικατάστασης κατά το σέρβις.
Για την Piaggio είναι προφανές πως η ικανοποίηση του πελάτη είναι ένα ζήτημα ύψιστης σημασίας και αυτό δε μπορεί να ολοκληρωθεί μόνο στην πώληση. Με προγράμματα όπως το Prime Service εξασφαλίζεται η βάση για μια αγαστή συνεργασία και στο μέλλον, χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης με στόχο να διαρκέσει για πολλά-πολλά χρόνια.
Αν δεν είχαν προλάβει να το βαφτίσουν Prime Service, θα προτείναμε ένα άλλο όνομα: Παράδειγμα προς Μίμηση.
| |||
|
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
Γυμνές μοτοσυκλέτες που κοστίζουν κάτω από 5.000 ευρώ
Γιατί αργούν να νομιμοποιήσουν την διήθηση;
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Σώος αναβάτης ύστερα από εντυπωσιακά τρομακτική πτώση (+Βίντεο)
Yamaha NMAX 155: Μικρό scooter με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Νομιμοποιείται στην Ισπανία η κίνηση μοτοσυκλετών στην ΛΕΑ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr