Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Το SMT ακολουθεί την κλασική supermoto εργονομία, η οποία  τοποθετεί τον αναβάτη σε μια όρθια και μπροστά θέση. Τα χέρια αναπαύονται στο φαρδύ ρυθμιζόμενο τιμόνι και τα πόδια σχηματίζουν άνετες γωνίες. Το ρεζερβουάρ έχει επανασχεδιαστεί, ενώ διατηρεί τη λογική του διαχωρισμού δύο τμημάτων που «αγκαλιάζουν» τον κινητήρα. Έτσι παραμένει σχετικά στενό προσφέροντας ταυτόχρονα καλύτερο έλεγχο κατά την οδήγηση. Η μονοκόμματη σέλα μπορεί να μην σε προδιαθέτει οπτικά, αλλά στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά φιλόξενη στην πολύωρη χρήση. Το ύψος της βρίσκεται στα 860 χιλιοστά, ενώ λεπταίνει στο εμπρός της τμήμα για πιο εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει εξίσου τα οφέλη της άνετης σέλας, διαθέτει χειρολαβές ενσωματωμένες στην πίσω σχάρα για την στήριξη του, αλλά θα αισθανθεί πιο κλειστές γωνίες στα γόνατα του, εξαιτίας των ψηλά τοποθετημένων μαρσπιέ. Η κοντή ζελατίνα μπορεί να ταιριάζει με τη σπορ εικόνα του SMT αλλά καταφέρνει λίγα πράγματα σε επίπεδο ανεμοκάλυψης, ενώ για την προστασία του αναβάτη έχουν επιστρατευτεί και χούφτες στο τιμόνι. Ολόκληρη η διαθέσιμή πληροφορία παρέχεται μέσω μιας TFT οθόνης 5 ιντσών, η οποία  φέρει νέα πρόσοψη από ανθεκτικό γυαλί, για μεγαλύτερη αντοχή σε γρατσουνιές και χτυπήματα, αλλά και μεγαλύτερη ευκρίνεια και ορατότητα στον ήλιο. Διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας με κινητό μέσω Bluetooth για ακρόαση μουσικής, πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων και πλοήγηση turn-by-turn. Το αναθεωρημένο λογισμικό επιτρέπει ευκολότερη χρήση, ενώ μέσω της εφαρμογής KTM connect μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο manual της μοτοσυκλέτας και το αρχείο service. Η πλοήγηση στο μενού επιλογών γίνεται μέσω διακοπτών στο αριστερό μέρος του τιμονιού, οι οποίοι διαθέτουν  και οπίσθιο φωτισμό για ευκολότερη χρήση το βράδυ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Σελίδα 1ΚΤΜ 890 SMT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ