Τα προβλήματα της Marzocchi είχαν αρχίσει από το 2011 όταν για πρώτη φορά η αμερικανική Tenneco είχε εκδηλώσει την πρόθεσή της να κλείσει την ιταλική εταιρεία. Τότε, με τη μεσολάβηση των ιταλικών εργατικών σωματείων και πρωτίστως του πανίσχυρου FIOM (το ιταλικό συνδικάτο εργατών μετάλλου) οι Αμερικανοί υπαναχώρησαν, απολύθηκαν 50 από τους 170 εργάτες που είχε στο δυναμικό της η Marzocchi, έγιναν κάποιες αναπροσαρμογές μισθών με ανάλογες μειώσεις κατά περίπου 35% στον χρόνο εργασίας και η δουλειά συνεχίστηκε κανονικά στη Zola Predosa της Bologna με την προοπτική να ξαναδούν το θέμα στα μέσα του 2015.
Τώρα το ιταλικό περιοδικό Motociclismo μεταδίδει αποκλειστικά πως η Tenneco επανήλθε στο θέμα στην ώρα της. Μόνο που, πλησιάζοντας στα μέσα του 2015, δεν επέστρεψε για συζητήσεις, αλλά για ανακοινώσεις του πιο δυσάρεστου είδους. Η αιτία για τη απόφασή τους ανάγεται "στην κρίση", η οποία έχει κάνει ασύμφορη τη διατήρηση της Marzocchi στους κόλπους της Tenneco. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ιταλικού περιοδικού, ήδη οι Αμερικανοί έχουν ενημερώσει με επιστολή τους όλους τους συνεργαζόμενους κατασκευαστές που χρησιμοποιούν αναρτήσεις της Marzocchi ως αρχική τοποθέτηση στις μοτοσικλέτες τους (οι οποίοι δεν είναι και λίγοι) πως από δω και στο εξής δε θα υπάρξει καμιά νέα παραγωγή και πως θα συνεχίσουν να προμηθεύουν μόνο από το στοκ που υπάρχει διαθέσιμο στο εργοστάσιο, όσο αυτό υπάρχει.
Οι νέες συζητήσεις της εργοδοσίας με τα συνδικάτα των εργατών απέβησαν άκαρπες και η Tenneco εμμένει στην απόφασή της να κλείσει την Marzocchi, ανακοινώνοντας μάλιστα πως από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο λήγει η μίσθωση των εγκαταστάσεων της εταιρείας. Αυτή τη στιγμή οι 120 Ιταλοί εργαζόμενοί της αντιμετωπίζουν το φάσμα της οριστικής απόλυσης, με το FIOM να αναζητά τρόπους να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.
Παραμένουμε εν αναμονή εξελίξεων.
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
Στην 3η θέση ανέβηκε η Voge τον Απρίλιο στις μοτοσυκλέτες
Daytona Flert 110: Πρακτικό scooter με λιγότερα από 1800 ευρώ
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Νέο Χρώμα Black Ebony για το Adventure Μοντέλο Χ-Cape της Moto Morini
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr