Συγκρίνουμε 10 GT Scooters 300-400 κυβικών: Ποιο είναι το καλύτερο σε προσπέραση;

Συγκρίνουμε 10 GT Scooters 300-400 κυβικών: Ποιο είναι το καλύτερο σε προσπέραση;

Όλα τα scooters του συγκριτικού, σε... παράταξη.

Όλα τα scooters του συγκριτικού, σε... παράταξη.

BMW C 400 GT

BMW C 400 GT

Honda Forza 350

Honda Forza 350

Keeway Vieste 300

Keeway Vieste 300

KYMCO Downtown 350

KYMCO Downtown 350

KYMCO DT X 360

KYMCO DT X 360

KYMCO XCiting-S 400

KYMCO XCiting-S 400

KYMCO X-Town 300

KYMCO X-Town 300

Suzuki Burgman 400

Suzuki Burgman 400

SYM Maxsym 400

SYM Maxsym 400

Yamaha XMAX 300

Yamaha XMAX 300

  • Συγκρίνουμε 10 GT Scooters 300-400 κυβικών: Ποιο είναι το καλύτερο σε προσπέραση;
  • Όλα τα scooters του συγκριτικού, σε... παράταξη.
  • BMW C 400 GT
  • Honda Forza 350
  • Keeway Vieste 300
  • KYMCO Downtown 350
  • KYMCO DT X 360
  • KYMCO XCiting-S 400
  • KYMCO X-Town 300
  • Suzuki Burgman 400
  • SYM Maxsym 400
  • Yamaha XMAX 300

Mega συγκριτικό GT Scooter: Ποιο είναι το γρηγορότερο σε προσπέραση;

Σήμερα, στο μεγαλύτερο συγκριτικό GT Scooters που έγινε ποτέ στην Ελλάδα: Ρίχνουμε άπλετο φως στην μέτρηση προσπέρασης, με ένα και δύο άτομα στην σέλα και παρουσιάζουμε αναλυτικά τις μετρήσεις. Ποιο είναι το καλύτερο;

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, όλα τα scooter υποβλήθηκαν σε εξαντλητικές δοκιμές, σε διαφορετικές συνθήκες έντονης πίεσης, τόσο στο στενό αστικό περιβάλλον μέσα στο κυκλοφοριακό κομφούζιο αλλά και σε περιαστικές συνθήκες σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, ώστε να εξαχθούν πλήρη συμπεράσματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα τους στις ίδιες συνθήκες σε καθημερινή χρήση. Οι μετρήσεις-πάντα σε ασφαλές περιβάλλον- αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα σε κάθε δοκιμασία που εφαρμόσαμε και οι αμείλικτοι αριθμοί ξεκαθαρίζουν το τοπίο σχετικά με τα πλεονεκτήματα του κάθε μοντέλου, τους τομείς που διακρίνεται και τη γενικότερη φιλοσοφία της κατασκευής του. Επιδόσεις σε επιτάχυνση προσπέραση και φρένα, για πρώτη φορά στα Ελληνικά δεδομένα και με δύο άτομα στη σέλα του κάθε scooter, αποθηκευτικές δυνατότητες καθώς και τιμές καταναλώσεων σε νορμάλ συνθήκες αλλά και υπό πίεση, συνιστούν το απόλυτο crash test για τα 10 μεσαία GT του συγκριτικού μας.  Όλες οι μετρήσεις πραγματοποιούνται με δορυφορικά όργανα ακριβείας VB0X, τα οποία καταγράφουν αυτόματα τις επιδόσεις,  ενώ για την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων, οι διαδικασίες επαναλαμβάνονται αρκετές φορές μέχρι να συμπίπτουν οι τιμές μέτρησης μεταξύ τους, όπου τελικά προκύπτει ο μέσος όρος.


Όλα τα scooters του συγκριτικού, σε... παράταξη.

Όλα τα scooters του συγκριτικού, σε... παράταξη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Φάκελος προσπέραση – Τα καλύτερα με ένα και δύο άτομα


BMW C 400 GT

BMW C 400 GT

Οι επιδόσεις εν κινήσει ή ρεπρίζ όπως είναι γνωστές, έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα, μεγαλύτερη από την επιτάχυνση από στάση, διότι, όσο πιο σβέλτες είναι, τόσο πιο γρήγορη προσπέραση εξασφαλίζουν. Όχι μόνο στην καθημερινότητα της πόλης, αλλά σε ταξίδι και ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση, αυτό που θα αναζητήσει ο οδηγός ενός GT scooter είναι να πραγματοποιεί όσο πιο γρήγορα γίνεται προσπεράσεις, πράγμα που του εξασφαλίζει λιγότερη παραμονή στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και κατά συνέπεια, περισσότερη ασφάλεια. Οι ρεπρίζ 50-100, είναι το πιο συνηθισμένο φάσμα ταχυτήτων καθώς περιλαμβάνει προσπέραση κάποιου εμποδίου ή επιτάχυνση σε περιαστικές οδούς.  Αμέσως μετά, επαναλαμβάνουμε τις μετρήσεις μας με δεύτερο άτομο αυτή τη φορά στη σέλα, για να έχουμε μια πιο σαφή εικόνα για την δυναμική των 10 μοντέλων  όσον αφορά τον τρόπο που ξεδιπλώνουν την ισχύ τους στο δρόμο.


Honda Forza 350

Honda Forza 350

 

Keeway Vieste 300

Keeway Vieste 300


KYMCO Downtown 350

KYMCO Downtown 350


KYMCO DT X 360

KYMCO DT X 360

ΜΟΝΤΕΛΑ 50-100 χλμ/ώρα με 1 άτομο (δλ.)
SYM Maxsym 400 6,06
BMW C 400 GT 6,07
KYMCO XCiting-S 400 6,70
Honda Forza 350 7,10
KYMCO DT X 360 7,10
KYMCO Downtown 350i 7,24
Yamaha XMAX 300 7,36
Suzuki Burgman 400 7,60
Keeway Vieste 300 9,50
KYMCO X-Town 300 10,55
 
ΜΟΝΤΕΛΑ 50-100 χλμ/ώρα με 2 άτομα (δλ.) Μέτρα προσπέρασης
BMW C 400 GT 7,40 162,50
SYM Maxsym 400 8,20 180,00
KYMCO XCiting-S 400 8,50 188,10
Honda Forza 350 9,40 208,00
KYMCO DT X 360 9,60 213,30
Yamaha XMAX 300 9,60 213,70
Suzuki Burgman 400 9,80 215,50
KYMCO Downtown 350 9,85 219,00
Keeway Vieste 300 13,10 294,00
KYMCO X-Town 300 14,00 319,00



Maxsym και C 400 διεκδικούν την κορυφή με διαφορά χιλιοστού μεταξύ τους και ακουμπούν το ξερό 6αρι. Το φράγμα των 7 δευτερολέπτων σπάει και το Xciting S το οποίο ολοκληρώνει τρίτο τη διαδικασία.  Από την τέταρτη μέχρι και την όγδοο θέση υπάρχει διαφορά μόλις μισού δευτερολέπτου μεταξύ τους, με τα Forza, DT X, Downtown, XMAX και Burgman να εμφανίζουν παραπλήσιες δυνατότητες προσπέρασης. Τα 300αρια Vieste και X-Town βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις, λογική συνέπεια του μικρότερου κυβισμού τους. Με συνεπιβάτη στην πίσω θέση, η πρώτη θέση περνάει πανηγυρικά στο C 400, καθώς δείχνει  να μη «μασάει» από το αυξημένο βάρος. Το Maxsym πέφτει στη δεύτερη θέση ενώ το Xciting S παραμένει τρίτο αλλά έχοντας ψαλιδίσει τη διαφορά.  Forza, DT X, Downtown, XMAX και Burgman εμφανίζονται στις ίδιες θέσεις, όπως και με ένα άτομο, εκ νέου μικρές διαφορές μεταξύ τους  και παρόμοια ποσοστά επιβάρυνσης από το επιπλέον βάρος. Η ύπαρξη δεύτερου ατόμου στη σέλα σε συνδυασμό με το χαμηλότερο κυβισμό, δυσχεραίνουν σε μεγαλύτερο βαθμό τις επιδόσεις των δύο 300αριών Vieste και X-Town, τα οποία βρίσκονται στις δύο τελευταίες θέσεις της κατάταξης.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »