Moto Guzzi Stelvio – Test
Moto Guzzi Stelvio – Test
Moto Guzzi Stelvio – Test
Moto Guzzi Stelvio – Test
Moto Guzzi Stelvio – Test
Moto Guzzi Stelvio – Test
  • Moto Guzzi Stelvio – Test
  • Moto Guzzi Stelvio – Test
  • Moto Guzzi Stelvio – Test
  • Moto Guzzi Stelvio – Test
  • Moto Guzzi Stelvio – Test
  • Moto Guzzi Stelvio – Test

Moto Guzzi Stelvio – Test

- V2 κινητήρας 1.042cc εγκάρσια τοποθετημένος με απόδοση 115 ίππους και κατανάλωση 6,6 λ. / 100 χλμ.
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, Traction Control, Cruise Control και 5 Riding Modes
- Ακτινωτοί τροχοί 19 και 17 ιντσών
- Τετραπίστονες δαγκάνες Brembo και Cornering ABS

Τιμή: 16.499 ευρώ

+: Λειτουργία κινητήρα, Εμφάνιση
-: Λειτουργία ABS

Φτάνοντας από Ιταλία στα σύνορα με την Ελβετία βρίσκεται το Stelvio Pass, ένας δρόμος με 75 φουρκέτες που είχε κατασκευαστεί το 1820 από τους Αυστριακούς για να συνδέει την επαρχία της Λομβαρδίας με την Αυστρία. Αποτέλεσε σύνορο μεταξύ Αυστροουγγαρίας και Ιταλίας, είδε μάχες να γίνονται στις στροφές του στον Α` Παγκόσμιο Πόλεμο και πλέον, σε καιρούς ειρήνης, αποτελεί έναν δυνατό προορισμό για ταξιδιώτες μοτοσυκλετιστές. Η Moto Guzzi λοιπόν άντλησε για άλλη μια φορά έμπνευση από την τοπογραφία και την ιστορία της Ιταλίας για να ονοματίσει το νέο της Touring μοντέλο, με ένα όνομα που είχε ήδη χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.
Η πρώτη Stelvio παρουσιάστηκε στην EICMA το Νοέμβριο του 2007 ως μοντέλο του 2008, με έναν V κινητήρα 1.151cc που απέδιδε 103 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. Η παραγωγή του σταμάτησε το 2017, όμως τώρα η Moto Guzzi έβγαλε τον διάδοχό της, τη νέα Stelvio, η οποία έχει εξοπλιστεί με όλα τα εξαρτήματα και τα βοηθήματα που απαιτεί η σύγχρονη εποχή, δεν έχει χάσει όμως τον μοναδικό χαρακτήρα Moto Guzzi ή τον χαρακτηριστικό ήχο των V κινητήρων της Ιταλικής εταιρείας.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά