Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία

Aνεση - Εργονομία

H νέα V7 αποτελεί στην ουσία μια σπορ custom κατασκευή. Αυτό γίνεται αντιληπτό από την διαφορετική θέση οδήγησης που σε τοποθετεί πιο όρθιο στην μοτοσυκλέτα. Το χαμηλό τιμόνι και τα ποδοστήρια, που είναι τοποθετημένα πιο πίσω και σε ψηλότερη θέση, σε βάζουν στην σπορ λογική του V7. Η νέα σέλα είναι δύο επιπέδων και είναι η χαρά της βόλτας, καθώς το αφρώδες υλικό με την πλούσια ενίσχυση και την μαλακή υφή, θα κρατήσει ξεκούραστο τον αναβάτη για αρκετές ώρες. Το κομμάτι του συνοδηγού είναι από το ίδιο υλικό και είναι μικρότερο σε έκταση αλλά εξίσου άνετο. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια μονή στρογγυλή LCD οθόνη ψηφιακών ενδείξεων τοποθετημένη κεντρικά στο τιμόνι. Περιλαμβάνει μέχρι και shift light με σχηματική απεικόνιση αετού, ενώ μπορεί να συνδεθεί και με smartphone μέσω Bluetooth. Αν κάτι απουσιάζει, αυτό είναι η ένδειξη για καυσίμου. Μαύρο πέπλο καλύπτει και τους εξαιρετικούς εργονομικά διακόπτες που είναι εύκολοι στο χειρισμό και ταιριάζουν απόλυτα με το look της μοτοσυκλέτας. Το κουμπί mode στο δεξί μέρος του τιμονιού είναι υπεύθυνο για την αλλαγή των επιμέρους ενδείξεων οθόνης, αλλά και την απενεργοποίηση του traction.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά