Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Η SRT 700 είναι μία δίκυκλη ηδονή σε προσιτή τιμή η οποία θα σε ταξιδέψει με την ίδια άνεση όπως θα σε μεταφέρει και καθημερινά στις δουλειές σου. Η άνετη θέση που προκύπτει από την τοποθέτηση του σώματος μέσα στη μοτοσικλέτα, δημιουργεί φυσιολογικές γωνίες των ποδιών και των χεριών. Το στενό τιμόνι φέρει χούφτες με αλουμινένια ενίσχυση, οι οποίες ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό της, κάνοντας τη διήθηση ανάμεσα από το υπόλοιπα οχήματα παιχνίδι και περνώντας πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων με ευκολία. Ο ροπάτος δικύλινδρος κινητήρας, υπόσχεται να μας μεταφέρει όσο το δυνατόν λιγότερους συντονισμούς στα γκρίπ και να απολαύσουμε το ταξίδι μας, κινούμενοι με 140 χιλιόμετρα την ώρα στις 6.000 στροφές. Εκεί που απολαμβάνουμε τον αυτοκινητόδρομο καλούμαστε να προβούμε σε μια προσπέραση, δημιουργώντας μας την περιέργεια να δούμε σε πόσα χρόνο καταφέρνει να ρεπριζάρει από τα 60 χιλιόμετρα στα 120, καταφέρνοντάς το σε 4,54 δευτερόλεπτα και από τα 60 στα 160 χιλιόμετρα, σε 9,93 δευτερόλεπτα.



Νοιώθοντας τον δεξί μας καρπό να φαγουρίζεται έντονα πάνω στο γκριπόγκαζο, το στροφόμετρο φτάνει στη κόκκινη περιοχή, όπου χωρίς να το καταλάβουμε πιάνουμε τα 216 χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας. Έχει τόσο γραμμικό άνοιγμα, που μας προκαλεί να μετρήσουμε πόσο θα κάνει για να πιάσει τα 0-50, όπου αυτά έρχονται σε 1,74 δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε 4,39 δευτερόλεπτα και τα 0-160 τα βλέπουμε σε 12,13 δευτερόλεπτα. Ως γνήσιο «Ιγκουάνα» όταν δεν θέλει να κουνηθεί από τη θέση που βρίσκεται, δεν το κουνάει τίποτα, για αυτό και οι Brembo βάζουνε άγκυρες από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα σε 46,3 μέτρα. Το στενό ρεζερβουάρ που αγκαλιάζουν τα πόδια μας, το οποίο φουσκώνει όσο ανεβαίνει, θα μας προσφέρει μια αυτονομία κοντά στα 380 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Τα φαρδιά πατάκια μας προσέφεραν καλύτερη στήριξη στις μπότες, μόλις αφαιρέσαμε τα λάστιχα και πήραμε μια γεύση πως θα είναι το “X” μοντέλο αν και εφόσον έρθει στα Ελληνικά τερέν. Το interface που διαθέτει θυμίζει κάτι από “StarTrek”, φαντάζοντας ότι οδηγούμε κάπου στο «διάστημα» με ιπτάμενες μοτοσικλέτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1QJMOTOR SRT 700 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά