Μετά την παρουσίαση των εκδόσεων SP και SP2 στην Intermot, η Honda παρουσίασε στο Μιλάνο την «βασική» έκδοση της superbike της, CBR1000RR Fireblade. Το μοντέλο είναι όμοιο εμφανισιακά με τις δύο κορυφαίες εκδόσεις που είδαμε στην Κολωνία και, σύμφωνα με την Honda, η σχέση κιλών ανά ίππο έχει βελτιωθεί κατά 14% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Η μοτοσυκλέτα θα είναι εξοπλισμένη με έναν αισθητήρα κίνησης μοτοσυκλέτας IMU 5 αξόνων, που θα συνεργάζεται με το σύστημα HSTC, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί το traction control της Honda για το μοντέλο και θα αναπροσαρμόζει σε πραγματικό χρόνο, την λειτουργία του κινητήρα. Η μοτοσυκλέτα πλέον φέρει ηλεκτρονικό γκάζι, ABS που συνδέεται με τον αισθητήρα IMU και σύστημα Rear Lift Control.
O κινητήρας της μοτοσυκλέτα θα έχει απόδοση 191 ίππων και 11,5 kgm ροπής, μια αύξηση της τάξης των 11 ίππων σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι αναρτήσεις του μοντέλου προέρχονται από την Showa και φέρουν τις τεχνολογίες BPF και BFR για το πιρούνι και το αμορτισέρ αντίστοιχα. Οι τροχοί είναι ανασχεδιασμένοι, ενώ το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και το ψαλίδι είναι σχεδιασμένα για ακόμη μεγαλύτερη ακαμψία.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 8B |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
745 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
77X80 |
Συμπίεση (:1) |
10.7 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
54.8/6.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6.9/4.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13.1 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
238 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο τύπου Diamond |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 41mm |
Διαδρομή (χλστ.) |
153.5 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/310, 4-πίστονες ακτινικές, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
160/60-15 |
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Pirelli Scorpion Trail IIΙ 110/80-19 & 150/70-17
Dunlop SportSmart TT 120/70-17 & 180/55-17
Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 190/55-17
Αν ψάχνετε χιλιομετροφάγο θα επιλέγατε scooter ή παπί για την πόλη;
SYM Jet14 200: Με νέα σχεδίαση και χώρο για Full face
Δύο στα δύο για τον Martin στο Le Mans
Kit τροχαλίας Polini Hi-Speed για Sym Cruisym 250 / 300
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr