Από το 2014, στην οικογένεια Agility προστέθηκε η έκδοση «+», με αρκετά πρόσθετα πλεονεκτήματα, σε εμφάνιση και σε ουσία, με έμφαση στην άνεση, στη μεγαλύτερη αυτονομία και στην ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία.
+: Πιο ευέλικτο, πιο άνετο, μεγαλύτερος χώρος κάτω από τη σέλα
-: Επιδόσεις κινητήρα, 14ης πίσω τροχός, δεν χωράει full face κάτω από τη σέλα
Αισθητική-Ποιότητα
Η πρώτη αλλαγή που προσέχει κανείς στη νέα έκδοση του Agility με το προσωνύμιο 16+ 200i της Kymco είναι φυσικά η φρέσκια εμφάνιση. Πιο sport, πιο μοντέρνα, πιο όμορφη από την προηγούμενη, βοηθάει το Agility να αιχμαλωτίσει άμεσα το βλέμμα του παρατηρητή. Ο νέος προβολέας παρέχει καλύτερο φωτισμό από πριν, δίχως να είναι LED, όμως LED είναι τα φώτα θέσης που δίνουν ένα αισθητικό bonus στο «+» το βράδυ. Νέα είναι και τα φλας, δίχως να είναι LED, νέο και πιο πολυτελές το κάλυμμα του τελικού της εξάτμισης, νέα αναδιπλούμενα (στο απλό είναι πλαστικά fix) μεταλλικά μαρσπιέ έχει ο συνεπιβάτης για μεγαλύτερη άνεση (ενώ σε αυτή τη νεοαποκτηθείσα άνεση συμβάλει και η νέα σέλα), νέα σχεδίαση έχουν και οι πλαϊνοί αεραγωγοί. Συνολικά, το «+» δείχνει πιο ποιοτικό, και πιο σύγχρονο από ότι η απλή έκδοση, δίχως όμως τα δύο scooter να απέχουν παρασάγγας το ένα από το άλλο.
'Aνεση-Εργονομία
Το ρεζερβουάρ άλλαξε θέση, και βρίσκεται πλέον κάτω από τα πόδια του αναβάτη. Έτσι, μαζί και με το νέο πίσω τροχό που είναι 14 αντί για 16 ιντσών της απλής έκδοσης, μεγάλωσε αρκετά ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, ο οποίος χωράει τώρα ένα τζετ κράνος ¾. Μια και μιλάμε για τη σέλα, εκείνη είναι χαμηλότερη, στα 760 χλστ. από το έδαφος, βοηθώντας τον αναβάτη να πατήσει ευκολότερα όλο το πέλμα κάτω. Ευπρόσδεκτη είναι η χρηστική σχάρα που διαθέτει το KYMCO στο πίσω μέρος του, ενώ στα όργανα βρίσκουμε αναλογικές ενδείξεις για κοντέρ και στάθμη βενζίνης, ενώ υπάρχει μια πολύ μικρή ψηφιακή οθόνη από κάτω, με ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές και ρολόι. Το «+» διαθέτει μονό και διπλό σταντ, ενώ δεν διαθέτει αισθητήρα που να μην σας αφήνει να ξεκινήσετε με ανοιχτό μονό σταντ.
Στο δρόμο
Η έξτρα άνεση γίνεται εμφανής με το καλημέρα, αφού η σέλα είναι σαφώς πιο μαλακή από πριν. Η άνεση συνεχίζει όμως και στην κίνηση, καθώς το μαλακότερο setup των αναρτήσεων σημαίνει πως το «+» θα τα βάλει με λακκούβες και σαμάρια, με την έκβαση της μάχης να είναι συνήθως νικηφόρα για αυτό. Δύσκολα θα κοπανήσει, κι έτσι αναβάτης και συνεπιβάτης μπορούν να χαλαρώσουν και να απολαύσουν τη βόλτα τους. Αν μάλιστα σας λείπει το μπόι, η χαμηλότερη σέλα από το απλό θα σας δώσει ακόμα ένα λόγο να χαίρεστε. Η πιο σικ εμφάνιση του «+», μαζί με τα LED φώτα θέσης μεταφράζονται σε επιπλέον χάζι, τόσο από εσάς, που χαίρεστε το scooter σας, όσο και από τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Στο μποτιλιάρισμα το τιμόνι κόβει πολύ, και το Agility αισθάνεται στο στοιχείο του, ενώ σε καλό οδόστρωμα θα το διασκεδάσετε.