Πραγματικά αυτή είναι από είναι η φορά που μάλλον η ισοπαλία είναι το καλύτερο αποτέλεσμα για τις δύο μοτοσικλέτες. Όταν λέμε ισοπαλία εννοούμε φυσικά ότι αντιμετωπίζουμε την κλασική περίπτωση όπου και οι δύο αξίζουν τα χρηματικό ποσό που καλείται να καταβάλλει ο αγοραστής, ο οποίος ωστόσο θα πρέπει να επιλέξει σύμφωνα με τις ανάγκες του. Το 1000, είναι μια από τις πιο ευχάριστες μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού για καθημερινή χρήση αλλά μπροστά στο πραγματικά καθημερινό 650 έρχεται δεύτερο, ειδικά στο κόστος μετακίνησης. Από την άλλη στο ταξίδι το μεγάλο Versys παίρνει το αίμα του πίσω προτάσσοντας ακόμη υψηλότερα επίπεδα άνεσης ειδικά αν ταξιδεύετε συχνά δικάβαλος και φορτωμένος. Στο επαρχιακό η κατάσταση είναι ισόπαλη για διαφορετικούς λόγους. Το 1000 είναι πιο γρήγορο, το 650 πιο ευχάριστο και αυτό μας οδηγεί καθαρά στην προτίμηση του καθενός. Όποιο και να πάρετε το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα βγείτε χαμένοι αφού και τα δύο Versys είναι ολοκληρωμένες μοτοσικλέτες με τον δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.043 |
648 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
77X56 |
83x60 |
Συμπίεση (:1) |
10,3 |
10,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
118/9.000 |
68.4/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
10,4/7.500 |
6,5/7.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
6,5 |
5,5 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
251 |
216 (ABS) |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
245 |
195 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
|
|
Αναρτήσεις Ε |
USD, 43χλστ., ΠΕ, ΑΕ |
USD, 41χλστ., ΠΕ,
ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
|
150 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
|
145 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 310, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
2Δ, 300, 2πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 250, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Δ, 250, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17΄΄ |
120/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
180/55-17΄΄ |
160/60-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.240 |
2.165 |
Πλάτος
(τιμόνι-χλστ.) |
895 |
840 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.520 |
1.415 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
840 |
840 |
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Y |
Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Υ |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr