Τα 5 πρώτα σε ταξινομήσεις παπιά το 2023

Τα 5 πρώτα σε ταξινομήσεις παπιά το 2023

-Σταθερά πρώτο το Daytona DY 125RS για 4η συνεχόμενη χρονιά.
-VF 125 και VF 185 από την SYM, με δυνατούς κινητήρες.
-Yamaha Crypton S: Διαχρονική αξία που επέστρεψε μετά από μικρή απουσία.
-Honda Astrea Grand: Σύγχρονη εμφάνιση σε ένα κλασσικό όνομα.

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Σταθερά πρώτο το Daytona DY 125RS για 4η συνεχόμενη χρονιά

Για άλλη μια φορά το 2023, το Daytona DY 125RS βρέθηκε στην κορυφή των ταξινομήσεων των παπιών, μιας κατηγορίας που σίγουρα δεν απολαμβάνει πλέον την πρωτοκαθεδρία που κατείχε στο παρελθόν, έχει ακόμα όμως ένα αφοσιωμένο κοινό, ειδικά στο χώρο των επαγγελματιών, χάρη στις προσιτές τιμές, τη μικρή κατανάλωση και το χαμηλό κόστος συντήρησης. Και αυτά ακριβώς είναι τα προτερήματα πάνω στα οποία «πατάει» το DY 125RS, με 1.674 ταξινομήσεις του μοντέλου για το 2023. Ο αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 125cc αποδίδει 8,5 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 8,3 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. και είναι συμβατός με τις Euro 5 προδιαγραφές. Οι αναρτήσεις συνδυάζουν τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός που συνεργάζεται με δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω ως προς την προ-φόρτιση του ελατηρίου, ενώ το σταμάτημα του παπιού αναλαμβάνει ένας δίσκος «μαργαρίτα» μπροστά και ένας δίσκος με διπίστονη δαγκάνα πίσω, με παρόν σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS. Με τη δυνατότητα μονόσελου με σχάρα courier, κατανάλωση που μπορεί να αγγίξει τα 1,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρατιμή πώλησης μόλις 1.845 ευρώ και χαμηλό κόστος συντήρησης δεν είναι τυχαίο που το Daytona DY 125RS αποτελεί την πρώτη επιλογή των «παπιόφιλων» τα τελευταία χρόνια.

Μοντέλο Κυβισμός Ιπποδύναμη Κατανάλωση (WMTC) Βάρος Τιμή
Daytona DY 125RS 125 8,5 1,4 101 1845
SYM VF 125 125 9,7 1,68 115 2495
Yamaha Crypton S 114 9 1,8 100 2895
SYM VF 185 183 18,5 2,3 129 3195
Honda Astrea Grand 109 8,7 1,5 99 2790
 

VF 125 και VF 185 από την SYM, με δυνατούς κινητήρες

Η SYM πέρα από τα σκούτερ έχει μπει δυναμικά και στον «πόλεμο των παπιών» και φέτος κατάφερε να βάλει δύο μοντέλα της στην πρώτη πεντάδα των ταξινομήσεων, με το VF 125 να λαμβάνει τη δεύτερη θέση, φτάνοντας τις 1.324 ταξινομήσεις και το μεγαλύτερο αδερφάκι του, το VF 185 πήρε την τέταρτη θέση με 805 ταξινομήσεις. Το VF 185 είναι μάλιστα το μόνο παπί άνω των 125cc που κατάφερε να μπει στην πρώτη πεντάδα, όπως επίσης και το μόνο με συμπλέκτη (ήταν πρώτο και στην αντίστοιχη υποκατηγορία). Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο VF είναι οι ισχυροί για την κατηγορία κινητήρες τους, με τον κινητήρα των 125cc να αποδίδει 9,7 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. (ο δυνατότερος της κατηγορίας), ενώ ο 4βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας των 183cc που εξοπλίζει το VF 185 αποδίδει 18,5 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο με συμπλέκτη. Στον τομέα των αναρτήσεων, το VF 125 εξοπλίζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 26mm και διπλά αμορτισέρ λαδιού αερίου με εξωτερικού δοχείο εκτόνωσης, ενώ ρυθμίζεται και η προφόρτιση. Αντίστοιχα το VF 185  έχει τηλεσκοπικό πιρούνι 30mm και μονοσόκ ανάρτηση, με τα φρένα και στα 2 παπιά να αποτελούνται από δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα εμπρός και πίσω, με ABS στο 185 και CBS στο 125. Ένα ακόμα δυνατό στοιχείο του VF 125 είναι ο αρκετά μεγάλος χώρος αποθήκευσης που βρίσκεται κάτω από τη σέλα. Η τιμή του VF 125 καθορίζεται στα 2.495 ευρώ και του VF 185 στα 3.195 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Yamaha Crypton S: Διαχρονική αξία που επέστρεψε μετά από μικρή απουσία

To Crypton S της Yamaha είναι ένα όνομα που έχει αφήσει ιστορία στο χώρο των παπιών στη χώρα μας, τόσο στον επαγγελματικό στίβο, όσο και εκτός αυτού. Μετά από μια μικρή απουσία, το κλασσικό παπί της Yamaha επέστρεψε, με ανασχεδιασμένο κινητήρα. O αερόψυκτος, μονοκύλινδρος διβάλβιδος κινητήρας των 114cc, αποδίδει 9 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 8,8 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ., ενώ κρατάει την κατανάλωση σε αρκετά χαμηλά επίπεδα, λίγο κάτω από τα 2 λίτρα ανά 100 χλμ. Η σχεδίασή του Crypton S δεν έχει εξάρσεις και «αιχμηρά σημεία», ακολουθώντας πιο κλασσικές γραμμές, συνταιριάζοντας έτσι το πλούσιο παρελθόν του με το παρόν. Στα αριστερά της ποδιάς υπάρχει μια ανοικτή θήκη για μικροαντικείμενα και ένας μικρός χώρος κάτω από τη σέλα, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, πίσω. Στα φρένα, συναντάμε δίσκο εμπρός με μια δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ πίσω έχει χρησιμοποιηθεί ταμπούρο, με σύστημα CBS. Το ανανεωμένο Crypton S της Yamaha κατέλαβε το 2023 την τρίτη θέση στην κατηγορία των παπιών, με 829 ταξινομήσεις, με την τιμή του να καθορίζεται στα 2.895 ευρώ.

Honda Astrea Grand: Σύγχρονη εμφάνιση σε ένα κλασσικό όνομα

Αλλος ένας παίκτης της κατηγορίας που δεν χρειάζεται συστάσεις. Όπως και το Crypton S, έτσι και το Astrea της Honda μετράει ήδη πολλά χρόνια ζωής και ανανεώθηκε και αυτό πρόσφατα. Με γραφικά που διατρέχουν το σώμα και ανασηκωμένη ουρά, το Astrea Grand ακολουθεί τις μοντέρνες γραμμές των παπιών της νέας εποχής. Ο αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 109cc αποδίδει 8,7 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 8,5 Nm ροπής στα 6.000 σ.α.λ. και είναι συμβατός με τους Euro 5 κανονισμούς. Η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και μπορεί να αγγίξει και τα 1,5 λίτρα ανά 100 χλμ. Στις αναρτήσεις συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι 26mm μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω, ενώ το σταμάτημα του Astrea Grand αναλαμβάνουν ένα υδραυλικό δισκόφρενο της Nissin μπροστά και ένα ταμπούρο πίσω, με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS. Το περασμένο έτος, το Honda Astrea Grand βρέθηκε μέσα στην πρώτη πεντάδα των ταξινομήσεων, βγάζοντας 758 μοντέλα στους ελληνικούς δρόμους. To best-seller παπί της Honda διατίθεται στα 2.790 ευρώ.