Μπορεί το Bobber εκ πρώτης να φαντάζει ως είδος πολυτελείας, ένα μοντέλο για ειδική χρήση, σε ιδανικές συνθήκες. Δεν είναι έτσι! Για την ακρίβεια το Bobber είναι πολύ περισσότερο “πραγματική” μοτοσικλέτα από πολλές εκεί έξω και αυτό γιατί επενδύει σε τομείς που αποτελούν βασικά στοιχεία στην μαγεία των δύο τροχών. “Ανόθευτη” αίσθηση, “άσπιλη” εμφάνιση, ξεκάθαρες και σταράτες κουβέντες. Μια μοτοσικλέτα που χαίρεσαι να την βλέπεις και ακόμη περισσότερο, να την οδηγείς!
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 4β | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.200 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 97,6 Χ 80 | |||
Συμπίεση (:1) | 10 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 77/6.100 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 10,8/4.000 | |||
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 9,1 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 6,2 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό τηλεσκοπικό KYB 41 χλστ. / - | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 90 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ KYB | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 76,9 / - | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/310 χλστ. διπίστονη δαγκάνα, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/255 χλστ. διπίσTονη δαγκάνα, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 100/90-19" | |||
Ελαστικό Π | 150/80-16" | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | Δ.Α. | |||
Πλάτος (χλστ.) | 800 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.510 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 690 | |||
Βάρος (κιλά) | 228 (κενό) | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ν/Ν | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ο | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ο | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ο | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ο |
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
Γυμνές μοτοσυκλέτες που κοστίζουν κάτω από 5.000 ευρώ
Γιατί αργούν να νομιμοποιήσουν την διήθηση;
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Νομιμοποιείται στην Ισπανία η κίνηση μοτοσυκλετών στην ΛΕΑ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr