Στην πόλη, που είναι και το βασικό πεδίο δράσης του, το ΜΤ-125 προσφέρει ακριβώς αυτό χρειάζεται: ελαφριά αίσθηση, ουδέτερη συμπεριφορά και προβλέψιμες αντιδράσεις. Το πλαίσιό του δε θα ιδρώσει ό,τι και να του ζητήσεις, οι αναρτήσεις του στέκονται στο ύψος τους με αποσβέσεις που δείχνουν ποιότητα και όχι τα συνήθη φτηνά περιφερειακά που ευδοκιμούν στις μικρές κατηγορίες.
Με το μικρό του βάρος, κάνει τους ελιγμούς παιχνίδι και το μπροστινό του πατά γερά στο έδαφος για να δώσει την απαραίτητη αυτοπεποίθηση στον αναβάτη να παίξει ακόμη και μέσα στην κίνηση.
Η έκπληξη με περίμενε στο στροφιλίκι. Την πρώτη φορά που το πήγα για το ανεβοκατέβασμα της Πεντέλης από τον Διόνυσο προς τα Βριλήσσια περίμενα ένα εφιαλτικό ανέβασμα. Αντιθέτως, το ΜΤ μου χάρισε διασκέδαση αντιστρόφως ανάλογη της ισχύος του, καθώς το πλάτος του επαρχιακού δρόμου με το γκάζι του το έβλεπε ως την πιο φαρδιά πίστα που έχει υπάρξει, έστριβε με στιβαρότητα και περιθώρια για διορθώσεις, ενώ τα φρένα του μοιάζουν πανίσχυρα σε οποιαδήποτε περίπτωση λάθους.
Με τα στενά του λάστιχα οι μεγάλες κλίσεις δεν είναι εύκολες, μα το καλό είναι πως δε χρειάζεται να το πιέσεις. Θα μπει με όσα έρχεται και στην έξοδο θα ψάχνεις να βρεις το παραπάνω γκάζι.
Το μόνο αρνητικό που αφήνει ως γεύση είναι η φτωχή πληροφορία που περνά από το πιρούνι προς τον αναβάτη, κάτι που περισσότερο θα προβληματίσει στο φρενάρισμα πανικού, καθώς δεν είναι σαφές πού βρίσκεται όριο του γλιστρήματος. Οδηγώντας ωστόσο την έκδοση με ABS, αυτό παύει να αποτελεί πρόβλημα, καθώς από μπροστινό φρένο δεν πέφτεις, και προς τιμήν του ΜΤ-125 θα πρέπει να αναφέρω πως μόνο μια φορά χρειάστηκε να επέμβει το σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος.
Περισσότερο τρομάζει η απουσία ακριβούς αίσθησης, παρά υπάρχει πραγματικός κίνδυνος για μπλοκάρισμα μπροστινού. Κι αυτό είναι δείγμα εξαιρετικού στησίματος, δεδομένου ότι το μπροστινό φρένο του ΜΤ-125 είναι δυνατό, πολύ δυνατό. Θα ήθελα επίσης πολύ μια ρυθμιζόμενη μανέτα, καθώς η στάνταρ θέση της ήταν πολύ μακριά από το τιμόνι και αναπόφευκτα σκεφτόμουν πώς θα ήταν για ένα χέρι μικρότερο από το δικό μου, όπως πολύ πιθανό να συμβεί αφού το μικρό ΜΤ είναι άριστη επιλογή και για το ασθενές φύλο.
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
ESF E-Ride Cooper & Carrier: Τα γνωρίσαμε από κοντά στην έκθεση (+Βίντεο)
Το 2026 θα έρθει μάλλον το ηλεκτρικό Adventure της Royal Enfield
Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;
Τα 4 πιο δύνατά 350άρια Scooter, κάτω από 6.000 ευρώ
Test FSD FS-700: Με βάρος μόλις 1.110 γραμμάρια
Πώς λειτουργούν οι μοτοσυκλέτες που ισορροπούν μόνες τους;
Sym ADX 125: Adventure Scooter με δίπλωμα αυτοκινήτου
H ΚΤΜ ξεκινά συνεργασία με την κατασκευάστρια ηλεκτρικών Zeeho
Suzuki Scooter: Οι μικροί ήρωες των 125κ.εκ
61% άνοδος στην αγορά μοτοσυκλετών τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
3400....καλά είναι......αλλιώς θα ξεθωριάζουν απ τον ήλιο στις βιτρίνες!!
...και βλεπεις στην ιδια σελιδα,τιμη για KTM 390...4490!!!! φοβερο το ΜΤ αλλα η τιμη ρε Yamaha...γιατι στο θεο;
Για γέλια και για κλάμματα η Ελληνική ΥAMAHA! 4200 και 4600!!! Χαχαχαα... ΚAWASAKI Z250 SL 3890 ευρό! Για σοβαρεφτήτε λίγο εκεί στην Yamaha κύριοι γιατί θα σας πάρουν με τις πέτρες. Το ίδιο κάνατε και με το Tracer700, η τιμή στον θεό σε σχέση με το MT-7 για 2-3 διαφορές που υπάρχουν!! Ο κόσμος δεν είναι χαζός, πέρνετε το μαθημά σας απο τις πωλήσεις που κάνετε στα συγκεκριμένα μοντέλα, καλή σας χόνεψη...