ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Yamaha X-MAX 300 |
---|---|
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
292 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
70 Χ 75,9 |
Συμπίεση (:1) | 10,9 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
28/7.250 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
2,95/5.750 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
Δ/Α |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
150+ |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Δ/Α |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Διπλό αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
79 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/267, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/245, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-15 |
Ελαστικό Π | 140/70-14 |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.185 |
Πλάτος (χλστ.) | 775 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.540 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
795 |
Βάρος(κιλά) | 179 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. |
Ν/Ο |
Στροφόμετρο | Ν |
Immobilizer | Ν |
Yπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα / Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Ν |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα |
Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π |
Ο/Ν |
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Το μηχανάκι είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει σ αυτήν την κατηγορία η YAMAHA