Δύσκολο το συμπέρασμα, όχι γιατί το Integra δεν σου επιτρέπει να το αξιολογήσεις εύκολα και αβίαστα ως «αρκετά καλό δίτροχό», -όντως είναι- , αλλά γιατί μπερδεύει αρκετά με την φιλοσοφία και τον χαρακτήρα του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
745 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
77 Χ 80 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
54/6.250 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
6,93/4.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
(λίτρα) |
14,1 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
238 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
4, 4 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
180 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. SDBV |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Φρένα Ε |
Δ/320 χλστ., 2πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π |
Δ/240, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
160/60-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.215 |
Πλάτος (χλστ.) |
810 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.525 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction
control/Ρυθμ. |
Ο/Ο |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ο |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ο/Υ |
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr