Το «X», είναι κατά την άποψη μας η πιο πετυχημένη υλοποίηση της σειράς των NC και αυτή που συγκεντρώνει τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Είναι δύσκολο να το κατηγοριοποιήσεις, ακριβώς γιατί έχει ένα ευρύτατο πεδίο χρήσης, αποδίδοντας πάνω από τον μέσο όρο σε ότι και αν του ζητηθεί. Κερδίζοντας αρκετούς πόντους στον τομέα της πρακτικότητας -με τον αποθηκευτικό χώρο στο «ρεζερβουάρ» του- και έχοντας πλέον ένα DCT που μπορεί να έρθει ακριβώς στα μέτρα της εκάστοτε διαδρομής και του εκάστοτε mood οδήγησης, προσαρμόζεται άμεσα στα θέλω του ιδιοκτήτη του, «απειλώντας» ουσιαστικά μοντέλα των κατηγοριών commuter, on-off και mega –scooter μεσαίου κυβισμού. Αν «ψάχνεστε» σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες, εξετάστε το σοβαρά σαν εναλλακτική επιλογή!
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
745 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
77 Χ 80 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
55/6.250 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
6,93/4.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14,1 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
230 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
4, 3 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
190 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. SDBV |
Διαδρομή (χλστ.) |
153,5 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Φρένα Ε |
Δ/320 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π |
Δ/240, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
160/60-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.230 |
Πλάτος (χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.535 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
830 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction control/Ρυθμ. |
Ο/Ο |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ο |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ο/Υ |
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
Στην 3η θέση ανέβηκε η Voge τον Απρίλιο στις μοτοσυκλέτες
Daytona Flert 110: Πρακτικό scooter με λιγότερα από 1800 ευρώ
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr