• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την παρουσίαση των 3 νέων μοτοσυκλετών της Suzuki.

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την παρουσίαση των 3 νέων μοτοσυκλετών της Suzuki.

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την παρουσίαση των 3 νέων μοτοσυκλετών της Suzuki.

Νέα μοντέλα Suzuki 2016

Βρεθήκαμε στην παρουσίαση των νέων μοντέλων την ιαπωνικής εταιρίας επί ελληνικού εδάφους και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από το ολοκαίνουριο Suzuki SV650 αλλά και τα νέα GSX-S 1000F και VanVan 200. Το καθένα έχει κάτι ξεχωριστό να μας πει με τη νέα γυμνή μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού να έχει φυσικά το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά.

 
Όμορφη, λιτή και την ίδια στιγμή χορταστική ήταν η παρουσίαση που οργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki, Σφακιανάκης Α.Ε., η οποία πραγματοποιήθηκε στις πολύ όμορφες εγκαταστάσεις του cafe “Βαγόνι” (ΤατοΪου 187, Αχαρνές). 

Η τελευταία σοδειά των ιαπωνικών μοτοσικλετών περίμενε δημοσιογράφους του ειδικού και μη Τύπου για να τα γνωρίσουν από κοντά και να τα οδηγήσουν σε μία χαλαρή αλλά σωστά οργανωμένη εκδήλωση που δεν άφησε κανένα παραπονεμένο. Ανάμεσα στα μοντέλα που ήταν διαθέσιμα για γνωριμία ήταν φυσικά και το νέο SV650 το οποίο ξεχώριζε και είχε παράλληλα και τη μεγαλύτερη ζήτηση· όλοι ήθελαν κάτσουν στη σέλα του και να το οδηγήσουν. 

Η αντιπροσωπεία φυσικά φρόντισε γι αυτό έχοντας τέσσερις μοτοσικλέτες παρούσες για αυτή την πρώτη οδηγική επαφή σε όλους τους διαθέσιμους χρωματικούς συνδυασμούς. Μαζί με τη νέα μεσαίου κυβισμού naked των Ιαπώνων είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για πρώτη φορά τόσο την “ντυμένη” έκδοση του GSX-S1000, που φέρει το γράμμα “F” στο τέλος του ονόματός του και απότελεί την sport-touring εκδοχή του ιαπωνικού streetfighter. Εκεί ήταν και το ρετρό και ιδιαίτερα μοδάτο VanVan 200. 

Θα ξεκινήσουμε την παρουσίασή μας με αυτό καθώς αποτελεί μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση για όλους εκείνους που θέλουν να συνδυάζουν την μοδάτη μετακίνηση σχεδόν σε κάθε έδαφος (!) με την οικονομία στην καθημερινή χρήση.


 
  • Thod

    Ναι είναι όμορφο και retro και ευκολοδήγητο και ποιοτικό και το είχα 8 χρόνια το125 αλλά κουραστικό βαράει λόγω πίσω ελαστικού, και ναι ρε φίλτατοι είναι μιά περιουσία την σήμερον 4600€ για ένα 200ράκι που του χουν βγάλει και την σχάρα που χει το 125... και δεν κάνεις και τίποτα πέραν της πόλης ή νησιού το inazuma 250 με 3600€ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΊΑ !!!! ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΕΞΩ...

      1

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ