net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέα σειρά BMW Κ 1300

Ο νέος 4κύλινδρος κινητήρας των 1.293 κ.εκ. βρήκε το πρώτο του σπίτι στα τρία μοντέλα της σειράς Κ. Τα ανανεωμένα S, R και GT έχουν πλέον υψηλότερες επιδόσεις αλλά και νέα στοιχεία που προκύπτουν από τις βελτιώσεις των Βαυαρών και γίνονται ακόμη πιο ολοκληρωμένα σε χαρακτήρα.

 
Κ 1300 S
Με αλλαγές που ξεκινούν από τον κινητήρα και επεκτείνονται σε κάθε μέρος της μοτοσικλέτας, το νέο S αποτελεί το ισχυρότερο και γρηγορότερο BMW. Η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε στα 1.293 κ.εκ. και μαζί της αυξήθηκαν και οι επιδόσεις. Ωστόσο, οι Βαυαροί δεν έμειναν μόνο στον κινητήρα, αλλά βελτίωσαν το Duolever, έσφιξαν τις αναρτήσεις, χαμήλωσαν το κέντρο βαρύτητας και, γενικότερα, αναβάθμισαν το S στα σημεία.

Κ 1300 R
Όπως το S, έτσι και το K 1300 R εκμεταλλεύτηκε την αύξηση του κυβισμού του κινητήρα του για βελτιωμένες επιδόσεις. Οι επιδόσεις αυτές, όμως, απαιτούν βελτιώσεις και στην υπόλοιπη μοτοσικλέτα. Έτσι, το R απέκτησε και αυτό νέα εξάτμιση και νέας γενιάς Duolever, το οποίο, σύμφωνα με την BMW, προσφέρει αυξημένη αίσθηση και ακρίβεια. Οι αναρτήσεις είναι, ούτως ή άλλως, πιο σφιχτές και η γεωμετρία της μοτοσικλέτας έχει αλλάξει.

Κ 1300 GT
Iσχυρότερο, όπως είναι φυσικό, εμφανίστηκε και το τρίτο μέλος της οικογένειας K. Το K 1300 GT αύξησε τις επιδόσεις του και εμφανίζεται βελτιωμένο στις χαμηλές σ.α.λ. Βελτιωμένη θα είναι, σύμφωνα με τη BMW, και η οδική του συμπεριφορά, χάρη στις νέες αναρτήσεις (με νέας γενιάς ESA και Duolever) και το επανασχεδιασμένο φέρινγκ.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ