Υπερβολές; Καθόλου, αν το σκεφτείτε λίγο καλύτερα. Πώς αλλιώς θα μίλαγες για ένα μοντέλο (ας ξεχάσουμε για λίγο ότι μιλάμε για scooter), το οποίο επιστρέφοντας από τη βόλτα σου στην πόλη για ψώνια, βλέπεις μπροστά σου έναν περιφερειακό δρόμο με ωραίες στροφές και δεν κόβεις ρυθμό. Συνεχίζεις και φορτώνεις χιλιόμετρα στο κοντέρ, φρενάρεις πριν τη στροφή και παίρνεις άνετες γραμμές. "Γραμμές; Mα είναι πράγματα αυτά για scooter;" Για αρκετά από τα σημερινά scooter ναι, για το Scarabeo σίγουρα. Η βαριά αίσθηση του προηγούμενου μοντέλου έχει κάνει φτερά και το νέο 500άρι κινείται ως ένα υπερκυβισμένο 250άρι με δύναμη και ψηλά. Τα λάστιχά του κρατάνε, οι αναρτήσεις επίσης, χωρίς να γίνονται κουραστικές όταν προσεγγίζεις ξανά την πόλη.
Καλή η λειτουργία του πίσω φρένου με το σύστημα integralle (ενεργοποιεί και τον εμπρός δίσκο στο φρενάρισμα), αλλά η …έκπληξη έρχεται από μπροστά: αντίθετα από την πεπατημένη των κατασκευαστών στα scooter, το εμπρός δισκόφρενο είναι δυνατό και συμμετέχει ενεργά και όχι ως δεύτερη λύση στο φρενάρισμα.