Το Nexus αποτελούσε ανέκαθεν μια ιδιαίτερη περίπτωση scooter. Είναι ένα maxi scooter, το οποίο θα κινηθεί και θα συμπεριφερθεί σαν sport. Ο διττός αυτός χαρακτήρας γίνεται φανερός σε κάθε τομέα του. Είναι ογκώδες, αλλά ταυτόχρονα ευέλικτο και σπιρτόζικο. Η σέλα του είναι μεγάλη και άνετη, αλλά ταυτόχρονα ψηλή, τοποθετώντας σε «μάχιμη» θέση το σώμα. Οι αναρτήσεις είναι σφιχτές, αλλά θα κοπανήσουν σπάνια. Και ο κινητήρας του είναι ισχυρός και «ευέξαπτος». Ειδικά το νέο μοτέρ των 278 κ.εκ., το οποίο έχει κερδίσει σε ροπή, κάνει το Nexus πιο ευέλικτο από ποτέ. Με τη ροπή του να βρίσκεται υψηλότερα από του προηγούμενου 250 (2,3 kgm έναντι 2), έχει κερδίσει πόντους στο δρόμο. Ωστόσο, τα νέα στοιχεία του Nexus 300 δεν περιορίζονται στον κινητήρα, καθώς η σέλα έχει επανασχεδιαστεί, η ζελατίνα είναι νέα και ρυθμιζόμενη και ο μπροστινός τροχός αντικαταστάθηκε από νέο, διαμέτρου 15 ιντσών.
Ο μπροστινός τροχός είναι μεγαλύτερος, καθώς η διάμετρός του αυξήθηκε από τις 14 στις 15 ίντσες.