Εντυπωσιάζει με τον όγκο του, αλλά όχι με τη σχεδίαση που ακολουθεί συμβατικές γραμμές.
To Burgman 400 αποτελεί θιασώτη της "κλασικής" σχολής των scooter, με την έννοια ότι δεν υποδύεται κάτι άλλο εκτός από αυτό που πραγματικά είναι, ούτε κάνει "εκπτώσεις" σε χώρους, πρακτικότητα και -κυρίως- άνεση, με αντάλλαγμα επί παραδείγματι τη sport συμπεριφορά. Αντιθέτως, υπερτονίζει όλα τα χαρακτηριστικά που οφείλει να έχει ένα scooter. Η σχεδίασή του είναι τυπικά ιαπωνική, που σημαίνει ότι δεν θέτει νέα στάνταρτ στην κατηγορία ούτε και ξεχωρίζει από χιλιόμετρα. Ωστόσο, δεν μπορούμε παρά να αναγνωρίσουμε ότι σε ένα δίτροχο όπου προφανώς η πρακτικότητα (function) υπαγορεύει σε μεγάλο βαθμό τη σχεδίαση (form), το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου, μα καθόλου κακό. "Ανοικονόμητο" είναι το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό κάποιου αντικρίζοντας το Burgman. Πράγματι, οι εξωτερικές διαστάσεις του είναι πολύ μεγάλες, μεγαλύτερες από πολλών scooter αντίστοιχου (ή και μεγαλύτερου) κυβισμού. Αυτό γεννά κάποια ερωτηματικά σχετικά με την ευελιξία του σε αστικές συνθήκες, αλλά για αυτό θα σας πω λίγο παρακάτω. Το Burgman, λοιπόν, δεν είναι… τεράστιο χωρίς λόγο και όλος αυτός ο όγκος δεν καταλαμβάνει τόσο χώρο για λόγους εντυπωσιασμού.