net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
SUZUKI BURGMAN 400 ΖΑ
Οδήγηση
Διαβάστηκε από 52979 αναγνώστες
Γεμάτη -θετικές- εκπλήξεις
Ακόμα και αν οι συνθήκες δεν ευνοούν -εκ πρώτης- το Burgman, αυτό θα καταφέρει να αντεπεξέλθει σε ό,τι του ζητηθεί.
Με άνεση και χώρους που τοποθετούνται στην κορυφή της κατηγορίας, ήδη το Burgman έχει κερδίσει αρκετούς πόντους στην αξιολόγησή του. Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε και πιο πριν, γεννιούνται ερωτηματικά για το πόσο ευκολοδήγητο θα είναι. Λίγο πριν ανέβεις πάνω του, ξεροκαταπίνεις, προετοιμαζόμενος για πάλη, όμως… Χα! Στην έσκασε! Σηκώνεται πολύ εύκολα από το πλάγιο σταντ και λόγω α) του ότι τα πόδια πατάνε σταθερά στο έδαφος και β) του χαμηλού κέντρου βάρους, το "έχεις" πολύ εύκολα στους επιτόπιους ελιγμούς.
Ουρά που θυμίζει αντίστοιχη απο πολυτελές αυτοκίνητο
Κοίτα να δεις, απίστευτο! Μετά από αυτήν την ευχάριστη έκπληξη ξεκινάς και στην πρώτη στροφή πας να βγεις στο εσωτερικό της. Μα τι έγινε εδώ; Το τιμόνι υπακούει και κόβει ακαριαία, ρίχνοντας το Burgman υπό κλίση με τρόπο που θα ζήλευαν ακόμη και τα supersport. Με βάση τα ανωτέρω, το εν λόγω scooter εντυπωσιάζει με τον τρόπο που κινείται στην πόλη, ακόμα και σε "πηχτές" συνθήκες. Κάθεσαι σαν πασάς και νιώθεις σαν να παίζεις το πιο εξελιγμένο παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας. Μοναδικός περιορισμός, το πλάτος και το μήκος του Burgman, αν και δεν θα σε δυσκολέψουν σε καμία περίπτωση στο βαθμό που πιστεύεις, διαβάζοντας τις τιμές τους. Νέα ερωτηματικά γεννώνται στο κεφάλι του φοβικού δοκιμαστή: "Με τέτοια ευελιξία, σε υψηλές ταχύτητες θα είναι ο φόβος και ο τρόμος". Πάλι λάθος. Είναι σταθερό μέχρι την τελική του στα 160 χλμ./ώρα και ακόμα και σε εσκεμμένα κουνήματα του τιμονιού, αντιδρά θετικά, χωρίς να κρατά ή να πολλαπλασιάζει τις ταλαντώσεις. Τα όποια κουνήματα προέρχονται από τις μεγάλες επιφάνειες, που αναπόφευκτα επηρεάζονται από τις ριπές του αέρα, χωρίς ωστόσο να τρομάζουν σε καμία περίπτωση. Η προστασία σε αυτές τις συνθήκες είναι καθολική. Αν είσαι ψηλός και ξεφεύγει κάνα ρεύμα αέρα στη κορυφή του κράνους σου, μην αλλάξεις τη ζελατίνα με ψηλότερη… σε παίρνει σίγουρα να ξαπλώσεις λίγο παραπάνω και τέρμα! Στην περίπτωση που θα θελήσεις να ξεφύγεις για λίγο από τη νιρβάνα της άνεσης και ανοίξεις το γκάζι, το Burgman θα ακολουθήσει τις ορέξεις σου, αλλά μέχρι ένα συγκεκριμένο σημείο. Σαφώς και μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα, όμως όταν κάποιος αρχίσει να το πιέζει προς το "γρήγορα", θα διαμαρτυρηθεί. Λογικό, επόμενο και δεν πρέπει να θεωρείται μειονέκτημα.

 
 Spa σε δύο τροχούς
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
Aνεση και χώροι
Οδήγηση
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ