Τα τέσσερα scooter ακολουθούν πιστά τις επιταγές της κατηγορίας των GT σε ό,τι αφορά στους δομικούς και σχεδιαστικούς τομείς. Όλα, λοιπόν, παρουσιάζονται με την κλασσική πλέον διάταξη της “γόνδολας” με ψηλό μπροστινό μέρος και μεγάλη σε διαστάσεις ουρά, δημιουργώντας έτσι μια “μέσα” θέση για τον οδηγό. Από εκεί και έπειτα, φυσικά και υπάρχουν διαφοροποιήσεις πάνω στο θέμα: Το KYMCO έχει το πιο sport look με πολύ γωνιώδεις και “αιχμηρές” γραμμές, ενώ στο αντίθετο άκρο, το SYM, έχει την πιο “στρογγυλεμένη” και “ήπια” εμφάνιση.
Το Suzuki, με την ανανεωμένη σχεδίαση του, κλείνει περισσότερο προς την “αθλητική” πλευρά αν και δε φθάνει τα επίπεδα του Xciting, ενώ το Χ-Μ ΑΧ αποτελεί τη μέση λύση μεταξύ της ξεχωριστής μοντέρνας σχεδίασης και της κομψότητας. Σε κάθε περίπτωση και όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, το να αποφανθεί κάποιος για το πιο είναι το ομορφότερο, είναι ένα καθαρά υποκειμενικό θέμα, οπότε “νικητής” στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν υπάρχει. Με λίγα λόγια, ισχύει το περι ορέξεως...