net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Μεγάλοι δίσκοι 320 χιλ με δαγκάνες της Brembo.

L2 γέμισμα στις μεσαίες και διάρκεια στα ψηλά.

Full digi, ευανάγνωστος και με δυνατότητα multimedia εφαρμογών ο πίνακας οργάνων. Ο δείκτης βενζίνης, παραδοσιακά απουσιάζει από τα Monster βέβαια...

Ducati Monster 797

Τιμή: 9.750 ευρώ 
 
+: Κινητήρας, οδική συμπεριφορά, εμφάνιση
-: Απουσία ρυθμίσεων μπροστινής ανάρτησης


Το 797 είναι ένα μοντέλο που γεφυρώνει το ένδοξο παρελθόν της εταιρείας με το παρόν, προσβλέποντας στην συνέχεια αυτής της παράδοσης στο μέλλον. Aυθεντικό desmodue το 2017, απευθυνόμενο προς όλους, χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος! Πανέμορφο, ποιοτικό και μοναδικό. Το πλαίσιο και το ρεζερβουάρ ήταν και εξακολουθούν να είναι τα σημεία που τραβάνε σαν μαγνήτης το βλέμμα. Το πρώτο είναι -φυσικά- ατσάλινο χωροδικτύωμα και σε αντίθεση με τα πιο πρόσφατα Monster, συνεχίζει ως ατσάλινο χωροδικτύωμα και στο τμήμα του υποπλαισίου. 

Το ρεζερβουάρ, θυμίζει την κυρτωμένη ράχη αιλουροειδούς που έχει λοκάρει στόχο και συμβάλει στην επιθετική αύρα που αποπνέει το Monster. Το πλαίσιο είναι γνωστό για ακαμψία του και συμπληρώνεται από USD πιρούνι της Kayaba διαμέτρου 43 χλστ., ενώ το μόνο, έκκεντρης έδρασης (χωρίς μοχλικό) αμορτισέρ πίσω, κατασκευάζεται από την Sachs, ρυθμίζεται ως προς την προσφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Ο πιο εντυπωσιακός εκ των περιφερειακών τομέας όμως είναι τα φρένα. Τους δυο δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. “δαγκώνουν” ακτινικής έδρασης  monobloc δαγκάνες της brembo (M4.32), ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί δίσκος 245 χλστ., συνεργαζόμενος με μονοπίστονη δαγκάνα της brembo. 

Τον... υπερβάλλοντα ζήλο των φρένων, ελέγχει ένα 9.1 MP σύστημα ABS της Bosch το οποίο ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό. Το γνωστό  μοτέρ που κινεί τα Scarmbler, δίνει το παρών και στο 797. Το αποτέλεσμα 75 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. και 7 kg-m ροπής στις 5.250 σ.α.λ. το 80% της οποίας, είναι διαθέσιμο από τις 3.500 σ.α.λ. Όσο και ακούγεται περίεργο, το 797 λογίζεται από την Ducati ως entry level μοτοσικλέτα στην γκάμα της (των Scrambler εξαιρουμένων βέβαια) και ως εκ τούτου έχει δοθεί μεγάλη σημασία στην ευκολία χειρισμού. Το 797 έχει τα μαρσπιέ πιο κάτω και μπροστά και το τιμόνι λίγο πιο κοντά στον οδηγό, με αποτέλεσμα  μια σαφώς πιο άνετη θέση οδήγησης. 

Ο πίνακας οργάνων είναι επί της ουσίας μια ενιαία ψηφιακή (LCD) οθόνη στην οποία προβάλλονται όλες οι πληροφορίες, ενώ υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με smartphone μέσω bluetooth και η χρήση των δυνατοτήτων που προσφέρει η DMS (Ducati Multimedia System) σουϊτα. Το 797, είναι το πιο εύκολο Ducati που έχει κατασκευαστεί ποτέ και στο δείχνει από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσεις μαζί του! Ξεχάστε τα χαρακτηριστικά που οι Ducatisti ονόμαζαν “χαρακτήρα”. Συμπλέκτης; Πανάλαφρος και προοδευτικός. Λειτουργία κινητήρα; Εξαιρετικά “ραφινέ” και πολιτισμένη, χωρίς κραδασμούς, μηχανικούς θορύβους και σκορτσαρίσματα  στις χαμηλές. Αναρτήσεις; Όσο πρέπει ενδοτικές για να μην σου κάνουν λιθοτριψία στην πρώτην υποψία λακκούβας. Γενική αίσθηση; User friendly, πολύ ελαφριά αίσθηση, άμεση υπακοή και εκτέλεση εντολών και ικανοποιητικό κόψιμο τιμονιού. Perfeto. 

Στον στεγνό δρόμο η μοτοσικλέτα “κένταγε”, χωρίς να είναι απόλυτη και τραχιά. Aκαμπτο το πλαίσιο, πολύ καλά τα εργοστασιακά settings στις αναρτήσεις και φρένα πανίσχυρα αλλά φιλικά, με εξαιρετική αίσθηση. Στην ίδια κατεύθυνση και ο κινητήρας, ροπάτος και ελαστικός, με το χαρακτηριστικό L2 “γέμισμα” στις μεσαίες και διάρκεια ψηλά, ικανοποιώντας ακόμα και τις πιο ζωηρές διαθέσεις με την λειτουργία του. Το 797 είναι μια μοτοσικλέτα που μπορεί να πάει αρκετά γρήγορα, χωρίς να φοβάσαι ότι θα γυρίσει να σε “δαγκώσει” στο πρώτο λάθος που θα κάνεις. Σε βοηθά, σε συγχωρεί αν πιαστείς... αδιάβαστος και σε επιβραβεύει όταν λες το μάθημα σου σωστά, σαν ένας καλός εκπαιδευτικός. Το 797 δεν έχει απολέσει τα sport γονίδια που οφείλει να έχει μια Ducati, ούτε απαρνείται την Mπολονέζικη καταγωγή του. 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ