Μια τελείως νέα μοτοσικλετιστική προσέγγιση είναι αυτό που προσφέρει το Mana 850, στη ουσία πρόκειται για ένα νέο τρόπο οδήγησης μιας μοτοσικλέτας. Kυριότερα χαρακτηριστικά αποτελούν το αυτόματο και κατ επιλογή σειριακό κιβώτιο της Mana 850, καθώς και ο χώρος στο ρεζερβουάρ που χωρά ένα full-face κράνος.
H naked έκδοση της καινοτομικής αυτής μοτοσικλέτας αποτελεί ένα γνώριμο μοντέλο, όμως το νέο Mana 850 GT με τη προσθήκη του fairing, αυξάνει ακόμη περισσότερο το πεδίο δράσης, αφού πλέον προσφέρεται και για μακρινά ταξίδια. Το MANA 850 GT είναι ένα προϊόν που ακολουθεί την εξέλιξη της αγοράς, που γίνεται ολοένα και πιο απαιτητική σχετικά με την ευελιξία, αναζητώντας δίτροχα που μπορούν να ικανοποιήσουν και να ευχαριστήσουν τον ίδιο αναβάτη που οδηγεί μέσα στην πόλη και αυτόν που κάνει μακρινά ταξίδια.
Το MANA GT δημιουργήθηκε για αυτόν ακριβώς το λόγο: ένα κομψό μισό φαίρινγκ που ενσωματώνεται άριστα στις γραμμές της μοτοσικλέτας προστατεύει τον οδηγό και το συνοδηγό στα μεγάλα ταξίδια κάνοντας τη μοτοσικλέτα ιδανική για τουρισμό. Ο ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας παρέχει δυνατότητα ρύθμισης του επιπέδου προστασίας ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού.
Επιγραμματικά τα χαρακτηριστικά της Aprilia MANA 850 GT είναι τα εξής:
-μισό φαίρινγκ με ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα
-δικύλινδρος κινητήρας με διάταξη κυλίνδρων σε σχήμα V στις 90°, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, προδιαγραφών Euro 3
-κιβώτιο ταχυτήτων Sportgear: σειριακό κιβώτιο με ηλεκτρονική διαχείριση και δύο τύπους λειτουργίας με λεβιέ ή tip-tronic, μηχανικός επτά ταχυτήτων ή αυτόματο κιβώτιο (Autodrive) με τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις: Touring/Sport/Rain
-αποθηκευτικός χώρος με επένδυση που προστατεύει από τις γρατσουνιές: χωράει ένα full-face κράνος και διαθέτει ακόμα βάση για το κινητό, εργαλειοθήκη/θήκη εγγράφων και πρίζα ρεύματος 12V
-ντεπόζιτο κάτω από τη σέλα
-φρένα με ακτινικές δαγκάνες
-ανάποδο πιρούνι 43 χλστ.
-πλευρικό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά
-ατσάλινο χωροδικτύωμα πλαισίου με μονοκόμματο ψαλίδι από αλουμίνιο
-τροφοδοσία με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού και ένα σώμα ψεκασμού
-νέο σύστημα ABS δύο καναλιών τελευταίας γενιάς της Continental
Tο μισό φαίρινγκ κάνει το MANA 850 GT ακόμα πιο μοναδικό προσφέροντάς στον οδηγό την ευκαιρία να αξιοποιήσει στο έπακρο τα δυναμικά χαρίσματα του κινητήρα V2 850 με την μετάδοση Sportgear. Ενός δικύλινδρου κινητήρα που χάρη στους 76 ίππους του και στην εξαιρετικά επίπεδη και ομαλή καμπύλη ροπής είναι σε θέση να προσφέρει άριστες επιδόσεις στην επιτάχυνση και την ταχύτητα, στοιχεία που προσδιορίζουν το τουριστικό ταμπεραμέντο του MANA 850 GT.
Μια μοτοσικλέτα που παρέχει απεριόριστες δυνατότητες· αρκεί απλά να πατηθεί το κουμπί που βρίσκεται στο τιμόνι και ο οδηγός περνά από το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων (επτά σχέσεις με διαχείριση από το τιμόνι ή από το πεντάλ) στην αυτόματη. Με αυτόν τον τρόπο το MANA 850 GT είναι σε θέση να προσαρμοστεί άριστα σε οποιονδήποτε τύπο διαδρομής προσφέροντας, ανάλογα με τις επιθυμίες και τις ανάγκες του οδηγού, χαλαρή και ήρεμη οδήγηση ή σπορ οδήγηση υψηλών επιδόσεων. Επιπλέον, η χαρτογράφηση Rain, με την εξαιρετικά απαλή απόδοση της ισχύος, προσφέρει μεγάλη βοήθεια όταν υπάρχει μικρή πρόσφυση στο οδόστρωμα.
Το Aprilia Mana 850 GT ABS διατίθενται στο επίσημο δίκτυο συνεργατών Aprilia, ενώ μέχρι τέλος Ιουλίου ισχύουν ειδικές προσφορές με όφελος 900 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις:
Mana 850 από 9.217 ευρώ μόνο 8.320 ευρώ (όφελος 900 ευρώ)
Mana 850 ABS από 9.399 ευρώ μόνο 8.500 ευρώ (όφελος 900 ευρώ)
Mana 850GT ABS από 9.597 ευρώ μόνο 8.700 ευρώ (όφελος 900 ευρώ)