Το 125άρι CBF έχει κατασκευαστεί για να καλύπτει τις βασικές ανάγκες μετακίνησης στο
αστικό περιβάλλον. Ο φιλικός του
χαρακτήρας είναι ιδανικός γι αυτούς που ψάχνουν κάτι οικονομικό -σε χρήση και συντήρηση- για
τη καθημερινή τους μετακίνηση.
Η θέση οδήγησης είναι αρκετά
βολική, με το τιμόνι να βρίσκεται
ψηλότερα σε σχέση με τις πιο
σπορ προτάσεις της ιαπωνικής
εταιρίας στα 125 κ. εκ. Η χαμηλή
σέλα και το μικρό του βάρος, θα
κάνουν τους αρχάριους αναβάτες
να νιώσουν πολύ άνετα πάνω στο
CBF και αυτό θα τους ανταμείψει
με ευελιξία και πολύ χαμηλή κατανάλωση στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης. Παρά
τις μαζεμένες του διαστάσεις, η
Honda έχει φροντίσει να εξοπλίσει το CBF με μία σειρά από αξεσουάρ (ψηλότερη ζελατίνα, top
case) που το κάνουν ακόμη πιο
πρακτικό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Y/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
11/8000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/6250 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) |
128 |
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) χιλ. |
1955x760x1110 |
Φρένα (μπρος/πίσω) |
Δ240/ Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr