Tο μικρο…μεσαίο CBR250R αποτελεί πλέον γνωστή ποσότητα αλλά και ποιότητα στο δίτροχο κοινό. Μία χρηστική μοτοσικλέτα που για τον κυβισμό της μπορεί να τα κάνει όλα καλά και με ασφάλεια, ενώ σε κλειστές στροφές θα στρίψει με όσα έρχεται, προσφέροντας οδηγική απόλαυση που δεν συνηθίζεται στην κατηγορία. Παράλληλα, το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας αποτελεί ένα ιδανικό όχημα για εκείνους που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους δύο τροχούς αλλά και για όλους αυτούς που χρειάζονται ένα δίτροχο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις και δε θέλουν να καταφύγουν στη λύση ενός scooter ή μιας μοτοσικλέτας μεγαλύτερου κυβισμού. Η τελευταία μπορεί να προσφέρει περισσότερα πράγματα στον τομέα των επιδόσεων και της ενεργητικής ασφάλειας, με κόστος όμως το επιπλέον βάρος, τον όγκο αλλά και τα έξοδα χρήσης και συντήρησης. Το μοντέλο της δοκιμής είναι τόσο καλό, όσο και η βασική έκδοση, με μία πολύ σημαντική διαφορά που ολοκληρώνει ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα του το κάνει μοναδικό για την κατηγορία των 250 κ.εκ.. Το μεγάλο του ατού δεν είναι άλλο από το εξαιρετικό σύστημα C-ABS που φέρει στον εξοπλισμό του, ένα σύστημα που κάνει τη μοτοσικλέτα της Honda να ταιριάζει ακόμη καλύτερα με το προφίλ των δρόμων που βλέπουμε στις περισσότερες πόλεις της χώρας μας. Το άγχος που προκαλεί το μπλοκάρισμα του εμπρόσθιου τροχού υπάρχει πάντα στο μυαλό του αναβάτη και ένα άγχος λιγότερο είναι πάντα ευπρόσδεκτο στην καθημερινότητά μας. Πάμε να το δούμε από κοντά
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr