Ένα από τα πιο εύκολα καθήκοντα πάνω στο Scarabeo 200 i.e.
είναι να διαπιστώσεις τον ομογενή
χαρακτήρα του scooter συνολικά,
που δεν είναι σχεδιασμένο να
κινηθεί σε ακραίους sport ρυθμούς. Αυτό γίνεται εμφανές από
μια πλειάδα στοιχείων. Από το
σχεδιασμό του και μόνο θα διαπιστώσεις ότι αυτό το scooter διαφέρει από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του, εκείνα που κλείνουν το
μάτι σε πιο σπορτίφ σχεδίαση και
συμπεριφορά. Το δεύτερο στοιχείο
θα έρθει στην εκκίνηση, εκεί που
ο κινητήρας θα ξεκινήσει μάλλον
ράθυμα και θα αναγκαστεί να ξεπεράσει ένα κόμπιασμα στα πρώτα
μέτρα, πριν μπει στην καλή περιοχή του, εκεί που οι στροφές θα
ανέβουν πιο πρόθυμα.
Ένα ακόμη βασικό στοιχείο που
θα σου κόψει τη διάθεση για
σπορτίφ βόλτες, αλλά και η ενδοτικότητα του πιρουνιού, που δε
θα επιτρέψει πίεση ή μεγάλες
κλίσεις. Ειδικά μέσα στην πόλη
και σε χαμηλές ταχύτητες, το τιμόνι θα δώσει μια βαριά αίσθηση και
δύσκολα θα εμπιστευθείς το
Scarabeo για γρήγορο σλάλομ
ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Αν όμως
δεν πιέσεις το ιταλικό scooter θα
σε αποζημιώσει όπως αυτό ξέρει
καλύτερα: με άνεση και καλή
προστασία από τον αέρα, ευελιξία και φιλική συμπεριφορά που,
ναι μεν δεν είναι δεκτική στην πίεση, αλλά κατορθώνει να σε βγάλει
ασπροπρόσωπο μες στην πόλη και
λίγο έξω από αυτή.
Στην τελευταία περίπτωση, μάλιστα, θα εκτιμήσεις τα ικανοποιητικά για την κατηγορία επίπεδα
σταθερότητας. Αν και δε μπορεί να
χαρακτηριστεί απόλυτα σταθερό,
όπως, για παράδειγμα, το συνονόματό του στα 300 κ.εκ., το Scarabeo
200 δε θα προβληματίσει με
τα χαμηλά επίπεδα ταλαντώσεων
που θα παρουσιάσει. Η ασφάλεια
στις μεγάλες ταχύτητες ενισχύεται
και από τα καλά του φρένα που δε
θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στην
επιβράδυνση του scooter, ακόμη
κι όταν στο κοντέρ του βρίσκονται
τριψήφιες ενδείξεις. Σε αυτόν τον
τομέα θα συνεισφέρουν σημαντικά
και τα πολύ καλά ελαστικά της
Michelin, τα City Grip.
Sport Mode & Eco Mode: Ανάλογα με τη
διάθεσή σου
Όπως είναι φυσικό, η οδική συμπεριφορά του Scarabeo επηρεάζεται
έως ένα σημείο, από την επιλογή
χαρτογράφησης. Στην περίπτωση
της Sport, το ιταλικό scooter είναι
λίγο πιο νευρικό, δίνοντας την αίσθηση της κοντύτερης τελικής μετάδοσης. Μέσα στην πόλη, θα ξεκινήσει λίγο πιο άμεσα και ο κινητήρας
θα αποκριθεί πιο γρήγορα σε κάθε
άνοιγμα του γκαζιού. Αντίστοιχα,
έξω από αυτή, θα παρουσιάσει μεγαλύτερη διάρκεια στις υψηλές
στροφές.
Στην περίπτωση της Eco, τα πράγματα αντιστρέφονται και το «νεύρο»
του Scarabeo παραχωρεί τη θέση
του σε έναν πιο οικολογικό χαρακτήρα που συνίσταται στην ελάχιστα πιο ράθυμη συμπεριφορά και
τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.Πρακτικά, οι διαφορές στη συμπεριφορά του Sport και του Eco
Scarabeo δεν εντοπίζονται εύκολα
και δεν υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στη συμπεριφορά του – εκτός κι
αν κρατάς το βλέμμα σου καρφωμένο στο δείκτη του καυσίμου.
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Το ανεστραμμένο πιρούνι: ορόσημο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας
Daytona Mista 150-125: Ισχυρό adventure scooter έτοιμο για όλα
Τεράστιο πρόστιμο 21.140 ευρώ, καλείται να πληρώσει απερίσκεπτος αναβάτης
Με διαφορά πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Voge SR1: Το πιο καλά εξοπλισμένο 125αρι;
Kymco AK 550 Premium: Με νέα τιμή και 3 χρόνια εγγύηση
Φίλτρα αέρα και λαδιού Champion
Kit RK γρανάζι με αλυσίδα XSO για Suzuki V-Strom
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr