Αισθητική
Οι παρεμβάσεις των σχεδιαστών
της Aprilia έχουν ως αποτέλεσμα
ένα scooter περισσότερο κλασικό
σε εμφάνιση. Η γρίλια διαθέτει και
χρωμιωμένα μέρη που την καθιστούν πιο κλασική σε εμφάνιση,
ενώ και τα γύρω πλαστικά της μάσκας χαρίζουν περισσότερο χώρο
στις καμπύλες που διατρέχουν ολόκληρο το scooter. Πιο κλασικό έγινε
και το τιμόνι που απαρνήθηκε τα ενσωματωμένα φλας, ενώ και οι χρωμιωμένοι καθρέφτες συμπληρώνουν το εικαστικό αποτέλεσμα που
είχαν κατά νου οι Ιταλοί σχεδιαστές.
Στην άλλη άκρη του scooter, στο
τμήμα της ουράς, τα πράγματα είναι
αρκετά διαφορετικά. Τα πλαστικά
και το φωτιστικό σώμα σχεδιάστηκαν από την αρχή. Με τον τρόπο
αυτό, η ουρά είναι ελαφρώς πιο
ανασηκωμένη και επιθετική και το
φωτιστικό σώμα σαφώς πιο αιχμηρό. Αδιάφορο αισθητικά δε σε αφήνει ούτε η επανασχεδιασμένη σέλα,
ωστόσο, ο βασικός της σκοπός εντούτοις έχει να κάνει όχι με την αισθητική, αλλά με την άνεση. Το
υπόλοιπο scooter δε διαφέρει στο
ελάχιστο από τους… κανόνες που
έχει θέσει η σειρά Scarabeo όλα
αυτά τα χρόνια. Η συνολική του
αισθητική διατηρεί τα ρετρό στοιχεία, με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες όχι μόνο να παραμένουν,
αλλά να ενισχύονται κιόλας.
Άνεση / Χώροι
Και σε αυτόν τον τομέα – της
άνεσης – διαπρέπει η νέα σέλα. Αν
και σχετικά φαρδιά για τα δεδομένα ενός scooter 200 κ.εκ., στενεύει αρκετά στο μπροστινό μέρος,
ώστε να επιτρέψει το απρόσκοπτο
πάτημα στην άσφαλτο και των χαμηλότερου αναστήματος αναβατών. Ωστόσο, το ύψος της ίσως δυσκολέψει κάποιους αναβάτες, καθώς, στα 810 χλστ., το Scarabeo
έχει την ψηλότερη σέλα στην κατηγορία του. Οι ψηλότεροι, πάντως, δε θα εκτιμήσουν μόνο το
ύψος της σέλας, αλλά και τον
άφθονο χώρο που προσφέρει για
τα πόδια το επίπεδο πάτωμα της
ποδιάς. Η προστασία από τον αέρα,
από την άλλη, μπορεί να χαρακτηριστεί ως βασική. Η μικρή ζελατίνα
στο τιμόνι του Scarabeo κάνει καλή
δουλειά στο να προστατεύει το θώρακα του αναβάτη, αλλά και ένα
μέρος του κράνους. Κάποιες ριπές
αέρα θα περάσουν στην κορυφή
του κράνους, η ενόχληση, όμως,
είναι μικρή. Όσον αφορά στους
χώρους του Scarabeo, η Aprilia
φάνηκε σαφώς λιγότερο γενναιόδωρη, καθώς δεν προχώρησε σε
βελτιώσεις που θα μπορούσαν να
αυξήσουν τις μεταφορικές δυνατότητες του scooter. Κάτω από τη
σέλα θα χωρέσει ένα jet κράνος,
ενώ στο ντουλάπι της ποδιάς
μπορούν να φιλοξενηθούν κάποια μικροπράγματα. Ο ειδικός
γάντζος στην ποδιά μπορεί να φιλοξενήσει μια σχετικά μεγάλη τσάντα,
χάρη στο μέγεθος του επίπεδου πατώματος, ενώ η σχάρα στο πίσω μέρος είναι πάντα χρήσιμη.
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr