Η μετάβαση από το καρμπιρατέρ στον ηλεκτρονικό ψεκασμό το 2009, επηρέασε στο ελάχιστο τις επιδόσεις του Innova και η ανανεωμένη του εμφάνιση μόνο περισσότερη δημοτικότητα θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα! Στους υπόλοιπους τομείς, το δημοφιλές παπί της Honda παραμένει ίδιο τα τελευταία χρόνια, δηλαδή αξιόπιστο, πρακτικό, φιλικό και οικονομικό.
Η λειτουργία του κινητήρα είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Επιπλέον, το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε το Innova να μη συμπεριφέρεται νευρικά.
Την ίδια προσέγγιση ακολουθεί και ο περιφερειακός εξοπλισμός, ο οποίος φανερώνει την προσοχή που του έδειξαν οι Ιάπωνες. Τα φρένα (με δίσκο μπρος και πίσω) είναι ικανά να επιβραδύνουν και να ακινητοποιήσουν το Innova, χωρίς να κινδυνεύσει ή να τρομάξει ο αναβάτης. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, είναι άνετες και πληροφορούν για κάθε ανωμαλία, χωρίς όμως να κοπανάνε στους ελληνικούς δρόμους. Η άνεση πάνω στο Innova, τέλος, ενισχύεται και από τη σωστή σέλα και από την εργονομική θέση οδήγησης.
+: Άνεση, ομοιογένεια, ποιότητα
-: Το έχουν όλοι!
Κινητήρας 1Κ, 4Τ, Α/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 124,8
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 9,2/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1/3.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 3,7
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 2,3
Βάρος (κιλά) 100,4
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 115
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Thelo na agoraso ena yamaha crypton r