Ανανεωμένο και πιο επιθετικό αισθητικά, μεγαλύτερο σε κυβισμό και βελτιωμένο στα μηχανικά του μέρη εμφανίζεται το Yamaha TMAX. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας μεγάλωσε στα 530 κ.εκ. (από 499) και αποδίδει 46 ίππους και 5,33 kgm ροπής. Τα νούμερα αυτά αποδίδονται σε χαμηλότερες σ.α.λ. σε σχέση με πριν, καθώς η Yamaha έδωσε ιδιαίτερη σημασία στις επιταχύνσεις από στάση αλλά και στις ρεπρίζ, με χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες κίνησης. Το μοτέρ φέρει νέα και ελαφρύτερα σφυρήλατα πιστόνια και διαφορετικής σχεδίασης θάλαμο καύσης. Εισαγωγή και εξαγωγή έχουν ανασχεδιαστεί με την πρώτη να κατασκευάζεται τώρα από πλαστικό, ενώ νέα είναι και η εξάτμιση. Ο ψεκασμός φέρει επίσης νέο σώμα διαμέτρου 34 χλστ. Προσοχή δόθηκε και στη μετάδοση, η οποία παρουσιάζεται συνολικά ανανεωμένη. Η τελική μετάδοση γίνεται για πρώτη φορά με ιμάντα, νέος είναι ο υγρός συμπλέκτης και το σύστημα ψύξης του ιμάντα του CVT, ενώ νέα είναι και η κλιμάκωση.
Οι αλλαγές στη μετάδοση και το νέο αλουμινένιο ψαλίδι μείωσαν το συνολικό βάρος του ΤΜΑΧ κατά 4 κιλά (217 από 221). Νέες είναι και οι ζάντες αλουμινίου όπως και το πλαϊνό σταντ. Αλλαγές στις αναρτήσεις δεν υπάρχουν. Τέλος, βελτίωση έχουμε και στα φρένα. Μπροστά οι δίσκοι των 267 χλστ. και οι 4πίστονες δαγκάνες παραμένουν. Πίσω όμως έχει τοποθετηθεί δίσκος διαμέτρου 282 χλστ.
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 530 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 46/6.750
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 5,33/5.250
Βάρος (κιλά, πλήρες): 217
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr