Στην περίπτωση του Tiger, ισχύει το ερώτημα «η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;». Και αυτό συμβαίνει, γιατί τα δύο νέα μοντέλα της Triumph μοιάζουν σα δυο σταγόνες νερό και οι περισσότεροι θα επικεντρωθούν στη μεγάλη οπτική διαφορά, που δεν είναι άλλη από τους τροχούς. Γιατί η αλλαγή των τροχών ή της θέσης του τιμονιού δεν μπορεί από μόνη της να αποτελέσει τη διαφορά μεταξύ δύο μοντέλων. Ψάχνοντας λίγο στα τεχνικά χαρακτηριστικά, μπορούμε να δούμε το μεγαλύτερο τροχό (21 ιντσών από 19) στο XC, ενώ μεταξόνιο και ίχνος είναι και αυτά διαφορετικά. Λεπτομέρειες, θα αναρωτηθείτε, αλλά αυτές δημιουργούν την ουσία, και η Triumph ήθελε να διαφοροποιήσει αυτά τα δύο μοντέλα προσφέροντας πιο off-road ικανότητες στο XC, για κάποιον που θα ήθελε να εντάξει στις διαδρομές ή στα ταξίδια του και χωματόδρομους.
Τη μεγάλη προσοχή που δίνουν οι Άγγλοι στη λεπτομέρεια και στην ποιότητα πιστοποιεί και το νέο Tiger, που στον εν λόγω τομέα συγκεντρώνει υψηλή βαθμολογία. Όποιος ανέβει στη σέλα του Tiger 800 XC, μόνο καλά λόγια θα έχει να πει, καθώς οι σχεδιαστές της Triumph δημιούργησαν μια πολύ καλή θέση οδήγησης, που θα εξυπηρετήσει αναβάτες διαφόρων αναστημάτων.
Η αγγλική εταιρεία επιμένει στη διάταξη των τριών κυλίνδρων και γι’ ακόμη μία φορά δικαιώνεται, καθώς με αυτόν τον τρόπο κατορθώνει να συνδυάσει την απολαυστική απόδοση των δικύλινδρων με τις επιδόσεις των τετρακύλινδρων.
Έτσι, το νέο Tiger φιγουράρει στην κορυφή της κατηγορίας, με απόδοση 94 ίππων. Η γραμμική απόδοση μπορεί ίσως να δυσαρεστήσει κάποιους που θα ήθελαν να νιώθουν μια δυνατή κλωτσιά σε κάθε βίαιο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά όλοι οι υπόλοιποι που προτιμούν να οδηγούν στρωτά και η δύναμη να ακολουθεί τις προσταγές τους, θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι.
Η πολύ καλή αίσθηση που αποκομίζετε με το που θ’ ανεβείτε στη σέλα του, συνεχίζεται και στο δρόμο. Από τα πρώτα χιλιόμετρα, η βρετανική μοτοσικλέτα καταφέρνει να κερδίσει την εμπιστοσύνη σας, χάρη στην πολύ καλή και ομοιογενή συμπεριφορά της. Και όλα αυτά, με απόλυτη ασφάλεια, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και το upside-down πιρούνι των 43 χιλιοστών, καθώς και στη σφιχτή λειτουργία των αναρτήσεων.
Στο ερώτημα εάν το Tiger «κάνει» για χώμα, μπορούμε να πούμε ότι ναι, μπορεί να κινηθεί άνετα σε αυτό, χάρη στον τροχό των 21 ιντσών, την ικανοποιητική διαδρομή των αναρτήσεων, το χαμηλό βάρος και τις συμπαγείς διαστάσεις. Και με ένα ζευγάρι «τρακτερωτά» λάστιχα, κανείς χωματόδρομος δε θα μπορεί να του αντισταθεί.
Τιμή: 9.890 ευρώ, 10.790 ευρώ (ΑΒS)
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 3K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός 799
Ιπποδύναμη 94/9.300
Ροπή 8/7.850
Βάρος 210
Ρεζερβουάρ 19
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Νέο Χρώμα Black Ebony για το Adventure Μοντέλο Χ-Cape της Moto Morini
Kymco Downtown GT 350i ABS/TCS: GT scooter με απόδοση 29 ίππων
HYPER-X Powersport Batteries - MF SERIES
Σέλα για Yamaha N-MAX 155 και Honda PCX 125 / 150
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr