Η μοτοσικλέτα της Honda θεωρείται δικαίως μια από τις καλύτερες επιλογές της κατηγορίας. Δεν είναι τυχαίο πως το ιαπωνικό εργοστάσιο έχει επενδύσει πολύ χρόνο και τεχνογνωσία πάνω στο μεσαίο street της, τόση μάλιστα που από τεχνικής άποψης υπερτερεί του μεγάλου αδελφού του. Η τελευταία ανανέωση που πραγματοποιήθηκε στο μοντέλο είχε να κάνει με τομείς μονάχα, καθαρής, ανόθευτης, ουσίας. Διατήρησε την αισθητική της μοτοσικλέτας αναλλοίωτη και αντικατέστησε τον κινητήρα και το πλαίσιο. Ο πρώτος είναι ότι καλύτερο έχει να επιδείξει η Ιαπωνική εταιρεία μιας και σχεδιάστηκε για τα τελευταίας γενιάς CBR 600RR που έχει σαρώσει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα SS 600. Ο κινητήρας φυσικά δεν μπήκε αυτούσιος. Η διαφορετικής φιλοσοφίας CBF απαιτούσε και διαφορετική απόδοση από τον τελευταίο και οι «χειρούργοι» μηχανικοί της Honda έκαναν το ιδανικό. Βελούδινη λειτουργία, δύναμη από το ρελαντί, γραμμική απόδοση και ελαστικότητα, είναι τα χαρακτηριστικά του μοτέρ. Το δεύτερο σημείο που εντοπίζονται οι αλλαγές στην μοτοσικλέτα είναι το πλαίσιο που είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανέδειξε ακόμα περισσότερο την οδική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας.
Το CBF 600 είναι ένα ολοκληρωμένο street, αν και άκρος φιλικό στην χρήση του δεν θα σας απογοητεύσει στους γρήγορους ρυθμούς. Το πολύ καλό πλαίσιο, η υπέροχη απόδοση του κινητήρα και η ομοιογένεια του συνόλου θα σας ενθουσιάσουν. Η κάλυψη από τον αέρα είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο ενώ η χαμηλά τοποθετημένη σέλα σε συνδυασμό με την σωστή κατανομή του βάρους το κάνουν παιχνίδι μέσα στην πόλη.
Τιμή: 5.690 ευρώ.
Κινητήρας 4T, 4Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 599
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 77,5/10.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 5,9/8.250
Βάρος (κιλά) 191
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr