Το Diversion είναι ότι ποιο νέο έχει να επιδείξει η κατηγορία των τετρακύλινδρων street μοτοσικλετών. Η φιλοσοφία πίσω από την κατασκευή του Diversion έχει να κάνει με μια καθημερινή μοτοσικλέτα χαμηλού κόστους, με φιλικό χαρακτήρα. Αισθητικά είναι μοντέρνο δίχως η σχεδίαση του να είναι ακραία τονίζοντας το αίσθημα της διαχρονικότητας και εξασφαλίζοντας πως θα γίνει αποδεκτό σε ένα ευρύ πεδίο γούστων και ηλικιών. Η άνεση που παρέχει η μοτοσικλέτα είναι ικανοποιητική, διαθέτοντας φαρδιά σέλα ενώ οι γωνίες που δημιουργούν τα πόδια και τα χέρια είναι ανοικτές. Το τιμόνι σε σχέση με την ιαπωνική φιλοσοφία, ευτυχώς δεν είναι τόσο κλειστό, βοηθώντας στην άνεση και το καλό κοντρόλ της μοτοσικλέτας. Η προστασία από τον αέρα είναι ικανοποιητική και μόνο οι έχοντες ανάστημα…τσολιά θα παραπονεθούν για ελλιπή κάλυψη. Ο κινητήρας είναι λίγο πολύ γνωστός και προέρχεται από την σειρά των Fazer που με την σειρά τους τον είχαν δανειστεί από τα R6. Στο XJ6 έχει δεχθεί αρκετές αλλαγές, ώστε να εναρμονιστεί με τα standard απόδοσης της κατηγορίας. Οι επεμβάσεις επίσης που έγιναν στο κιβώτιο και το σασμάν μαλάκωσαν την λειτουργία του με αποτέλεσμα ακόμα ποιο πολιτισμένη λειτουργία.
Ο κινητήρας ανεβάζει στροφές με περίσσεια χάρη ενώ έχει τονωθεί αισθητά και η λειτουργία του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές περιστροφής του. Οδηγηκά το Diversion είναι φιλικό και ουδέτερο γεγονός που εξασφαλίζει την ηρεμία στο ταξίδι και στη καθημερινή μετακίνηση. Τέλος στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκονται φρένα και οι αναρτήσεις που δεν θα προβληματίσουν σε καμία περίπτωση όσο οι ρυθμοί παραμένουν σε λογικά για τη κατηγορία επίπεδα.
Τιμή: 6.190 ευρώ.
Κινητήρας 4T, 4Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 600
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 78/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,1/8.500
Βάρος (κιλά) 205
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr