Τιμή: 3.890 ευρώ
Όταν συνδυάζεις ραπ φωνητικά με σκληρές κιθάρες, αυτό που έχεις είναι σχεδόν το ίδιο με αυτό που προκύπτει από τον συνδυασμό του ονόματος και τον εξοπλισμό ενός μεγάλου Duke με ένα μοτοσικλετάκι 125 κ.εκ.: αγενείς πιτσιρικάδες που ξεσηκώνουν τον κόσμο με τις ενθουσιώδεις κραυγές τους!
Οι άνθρωποι της ΚΤΜ έδωσαν μεγάλη προσοχή σε κάθε σημείο του Duke. Το πανάλαφρο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, το μεγάλο ψαλίδι και οι αναρτήσεις της WP βοηθούν το μικρό Duke όχι μόνο να μοιάζει σαν ένα Duke 690, αλλά και να συμπεριφέρεται σαν αυτό! Τα φρένα της Brembo (πλευστός δίσκος με διάμετρο 280 χλστ. με ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων μπροστά, και πλευστός δίσκος διαμέτρου 230 χλστ. και δαγκάνα μονού εμβόλου, πίσω), τέλος, έχουν εξαιρετική απόδοση, την οποία συνδυάζουν με την απαραίτητη για την κατηγορία φιλικότητα. Ο κινητήρας, τέλος, είναι ένας μονοκύλινδρος 124,7 κ.εκ., ο οποίος, σύμφωνα με την ΚΤΜ, συνδυάζει καλύτερη δυνατή απόδοση, τη χαμηλή κατανάλωση και το χαμηλό κόστος. Όσον αφορά στις επιδόσεις του, αυτές αγγίζουν τους 15 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. και τα 1,22 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ..
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 124,7
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 15/12.800
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,22/8.000
Βάρος (κιλά): 115
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr